Real Hypermarket a anuntat inaugurarea celui de-al 19-lea magazine din retea la Pitesti, in urma unei investitii de peste 22 milioane de euro, si anunta ca va deschide cinci noi magazine in 2009.

„Am investit peste 22 de milioane de euro pentru acest nou magazin, investitia totala de pana acum in reteaua Real, care numara in prezent 19 hipermarketuri, cifrandu-se la peste 400 milioane de euro. Pentru anul urmator, ne propunem sa deschidem aproximativ 5 noi magazine”, a declarat Tjeerd Jegen, Managing Director al Real Hypermarket Romania.

Noul magazin Real are o suprafata totala construita de 14.500 de metri patrati si dispune de o suprafata utila de vanzare de 7.500 de metri patrati. Impreuna cu galeria comerciala adiacenta, suprafata totala construita a complexului comercial din Pitesti ajunge la 25.500 de metri patrati si ofera o parcare cu capacitate de 790 de locuri. In cadrul galeriei comerciale adiacente se regasesc 20 de magazine operate de branduri cunoscute, printre care JYSK, Domo, Takko Fashion, Leonardo.

Acesta este al cincilea magazin deschis in acest an de companie, pana la finele anului urmand sa fie inaugurata o noua locatie la Suceava. ”Suntem foarte mutumiti ca incheiem anul acesta cu 6 noi magazine, dintre care 5 deja operationale in orase ca Bucuresti, Bacau, Arad, Oradea si Pitesti, urmand ca cel de al saselea sa fie deschis in aceasta luna la Suceava. Acest lucru va aduce numarul total de magazine Real la sfarsitul lui 2008, la 20”, a mai spus Tjeerd Jegen.

Divizia Real Hypermarket face parte din Metro Group, prezent în 32 de tari, unde detine peste 2.200 de magazine, în care lucreaza in jur de 290.000 de angajati.

In Germania, compania Real,– SB Warenhaus GmbH detine peste 350 de hipermarketuri, unde aproape un milion de germani isi fac cumparaturile zilnice.

Real Hypermarket a intrat pe piata internationala in 1997, odata cu deschiderea primelor magazine din Polonia. Astazi compania are peste 80 de magazine in Polonia, Turcia, Rusia si Romania. In anul 2007, Real Hypermarket Romania a inregistrat o cifra de vanzari de 367 de milioane de euro, de aproape 5 ori mai mare decat in 2006, pe fondul extinderii retelei.

Sursa: Real