Fondatorii FAN Courier au dezvăluit, în cadrul unei întâlniri cu presa, că în Cluj se întâmplă cel mai des ca un curier de la FAN să rămână fără permis.

Asta pentru că infrastructura precară a orașului nu permite curierilor să aibă locuri unde să parcheze când ajung la destinații, să lase coletele.

Adrian Mihai, fondatorul FAN Courier, a dat, în schimb, exemplul orașului Brașov, care are bulevarde largi și străzi unde curierii companiei pot parca fără să aibă probleme cu legea.

Șefii FAN Courier au declarat că, de cele mai multe ori, timpii de livrare a coletelor depind foarte mult de infrastructura rutieră și de arhitectura orașelor în care compania activează, în condițiile în care acestea nu pot fi livrate cu alte mijloace de transport în afară de mașină.

Tot legat de Cluj, Felix Pătrășcanu, CEO al FAN Courier, a declarat faptul că și la capitolul autorizații, orașul stă foarte prost. Mai prost chiar decât Bucureștiul.

Compania intenționează să construiască la Cluj un HUB regional, însă investiția este mult întârziată din cauza obținerii autorizațiilor.

Fondatorii companiei spun că anul care se încheie a fost marcat de o diversificare a provocărilor. Pe lângă infrastructura rutieră proastă care frânează dezvoltarea, crește costurile de transport și timpii de livrare, pe lângă criza gravă a forței de muncă, generalizată deja la nivelul întregii economii, modificări legislative adoptate peste noapte sau complet nefavorabile mediului de afaceri românesc precum celebra Ordonanță 114, au constituit un element nefavorabil pentru mediul de business.

”Stabilitatea și strategia prudentă pe care o aplicăm de ani de zile ne-au ajutat să facem față acestui nou tip de provocări care a bulversat întreaga economie”, a declarat Adrian Mihai.

Planurile companiei pentru 2020 vizează continuarea dezvoltării și a parteneriatului cu SLS dar și finalizarea procedurilor și documentației necesare pentru începerea efectivă a investiției în HUB-ul de la Cluj, al treilea cel mai important din portofoliul companiei.