Tendintele pe piata auto romaneasca continua sa fie inca tributare nivelului scazut al veniturilor marii majoritati a populatiei. Numarul de autovehicule raportat la populatia Romaniei continua sa fie unul dintre cele mai scazute din Europa. In ciuda acestor indicatori slabi, vanzarile de automobile cresc din 2000 incoace. O dinamica foarte buna o au si importurile de autovehicule. Fenomenul se explica usor prin eliminarea taxelor vamale pentru masinile importate din Uniunea Europeana si Turcia, tara unde asambleaza mai multi producatori europeni importanti.
Lideri ai pietei de import se mentin firmele germane, la care se alatura si Skoda, care poate fi considerata tot o marca nemteasca, produsa insa in Cehia. Insa suprematia modelelor germane a inceput sa piarda teren in fata altor producatori europeni traditionali. Concurenta vine din partea companiilor franceze, cu Renault varf de lance, secondat de Peugeot si CitroA
Piata auto se maturizeaza

19 septembrie 2002, 12:00
Ultima modificare în 19 septembrie 2002, 15:00
Tendintele pe piata auto romaneasca continua sa fie inca tributare nivelului scazut al veniturilor marii majoritati a populatiei. Numarul de autovehicule raportat la populatia Romaniei continua sa fie unul dintre cele mai scazute din Europa. In ciuda acestor indicatori slabi, vanzarile de automobile cresc din 2000 incoace. O dinamica foarte buna o au si importurile de autovehicule. Fenomenul se explica usor prin eliminarea taxelor vamale pentru masinile importate din Uniunea Europeana si Turcia,
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook