„Anul acesta am inceput pregatirile pentru Black Friday inca din primavara. In urma discutiilor cu marii retaileri am optimizat platforma de procesare a platilor online pentru a raspunde atat volumului mare de procesare estimat pentru primele ore ale diminetii dar, mai ales, strategiei comerciale ale fiecaruia dintre ei.”, explica Daniel Nicolescu, General Manager PayU Romania.
Potrivit reprezentantilor companiei, magazinele online de IT si electrocasnice vor inregistra cele mai multe comenzi si cresteri de pana la 300%, insa evolutii semnificative, de peste 40%, sunt asteptate si pe segmentele fashion, jucarii sau carti.
Deoarece produsele care vor fi achizitionate vor fi peste valoarea medie uzuala, compania se asteapta si la cresterea numarului de tranzactii efectuate cu cardurile cu rate, disponibile acum in aproape toate magazinele online, platforma integrand in acest moment produsele Card  Avantaj, Star BT si BRDF.
„Cumparaturile efectuate cu prilejul unor evenimente precum Black Friday, au o mare incarcatura emotionala pentru clienti iar magazinele care au inteles acest lucru vor beneficia de clienti care, pe langa cumparaturile efectuate, se vor atasa puternic de brandul magazinului respectiv si il vor promova cu entuziasm in cadrul cercului de prieteni.”, explica Daniel Nicolescu.
In plus, pentru data de 22 noiembrie, compania a dublat numarul oamenilor din departamentele de antifrauda si suport cumparatori, avand in vedere ca plata online este modalitatea cea mai simpla prin care utilizatorii pot fi siguri ca prind ofertele, evitand in acelasi timp aglomeratia si timpul mare de facturare si acordare a garantiei.
Printre marii retaileri care au pregatit oferte speciale de Black Friday se numara: Carrefour, Domo, eMAG, F64, PC Garage.