Pe geamul unor magazine mic.ro din București a apărut un anunț în care clientul este informat că își poate plăti facturile la telefonie și utilități chiar în magazinul din fața blocului.  
Mic.ro a realizat un parteneriat cu cei de la payzone, prin care permite plata facturilor. Astfel, la mic.ro se pot plăti facturi pentru serviciile de telefonie ale operatorilor Cosmote, Zapp și Vodafone, precum și serviciile oferite de GDF Suez, Enel, UPC, Oriflame și GE Money.
Magazinele sunt dedicate cartierelor care nu dispun de reţele comerciale şi zonelor rurale din jurul Bucureştiului. Vineri a fost deschis primul Mic.ro în Ploieşti, iar numărul total al acestora va ajunge la 40 până la sfârşitul acestui an.
Alte magazine Mic.ro au mai fost deschise în  Săftica, Ciolpani, Tâncăbeşti, Ţigăneşti, Corbeanca, Snagov, BaloteŞti. “Oamenii vor cumpăra din aceste magazine deoarece preţurile sunt mai mici decât în supermaketuri”, a spus Patriciu.
Legat de costuri Patriciu a afirmat: “am depăşit punctul de break even (nivel la care cheltuielile sunt la acelaşi nivel cu veniturile) al întregii reţele. Sunt  magazine care vând de 2.000 de euro pe zi, altele de 1.000 de euro şi unele de 200-300 de euro pe zi. Media este de 730 de euro pe zi.
Investiţia în magazinele Mic.ro este de 250 de milioane de euro, iar Patriciu consideră că amortizează investiţia în 6-12 luni.
Într-un magazin Mic.ro lucrează 4 oameni, iar salariul mediu al unui angajat în magazinele sale este de peste 250 de euro, net. “Avem 1.000 de angajaţi doar în sistemul Mic.ro dacă socotim şi cele 40 de hipermarketuri  sunt mai mulţi  şi vor ajunge către 15.000”, a spus Patriciu.