Plăţile se efectuează printr-o metodă modernă, sigură şi facilă, terminalele PayPoint amplasate în cele 29 de hipermarket-uri Carrefour, cele peste 100 de supermarket-uri Carrefour Market şi în 11 magazine de proximitate Carrefour Express. 

'Parteneriatul semnat cu Carrefour ne consolidează poziţia în segmentul de retail modern şi ne aduce mai aproape de numeroşii consumatori care intră în magazinele Carrefour. Fie că vor merge la supermarket pentru cumpărăturile zilnice sau la hipermarket pentru aprovizionarea săptămânală, consumatorii beneficiază şi de serviciile noastre de plăti, care le vor uşura viaţa. Suntem mândri de această colaborare, deoarece aducem serviciile PayPoint într-o reţea naţională importantă, cu vechime şi credibilitate pe piaţa din România. Avem certitudinea că avantajele sistemului nostru se vor bucură de apreciere şi din partea clienţilor Carrefour, pentru care un singur drum la magazin le va permite să rezolve şi problema facturilor sau a altor tipuri de plăţi disponibile pe terminalul nostru', a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România. 

'Colaborarea cu PayPoint România este una importantă pentru compania Carrefour, în contextul în care primordial pentru noi este să venim tot timpul în întâmpinarea nevoilor clienţilor noştri, nevoi ce sunt într-o continuă schimbare. Prin semnarea acestui acord cu PayPoint, ne dorim o colaborare fructuoasă, cu un partener ce doreşte constant să ofere servicii inovatoare clienţilor săi. În acelaşi timp, avem încrederea că şi clienţii noştri vor înţelege avantajele implementării acestui sistem de plăţi în toate magazinele Carrefour din ţară,' a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing şi PR Carrefour România. 

În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marca proprie în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienţi prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. 

Reţeaua punctelor de plată PayPoint numără peste 9.450 de terminale, compania având încheiate contracte cu 106 clienţi importanţi din telecomunicaţii, utilităţi, servicii financiare, securitate, plăti în numerar pentru servicii online, transfer de bani, transporturi. 

Grupul Carrefour are peste 10.100 de magazine deschise în 34 de ţări, primind în magazinele sale peste 10 milioane de clienţi. 

În România, Grupul Carrefour numără 189 de magazine dintre care 29 hipermarketuri 'Carrefour', 106 supermarketuri 'Market', 43 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact' şi un magazin de comerţ online.

Sursa: Agerpres


Te-ar putea interesa și: