"Ţările din Europa de Sud Est, cum este şi România, îşi pot fundamenta creşterea economică pe manufactură. Este o oportunitate de afaceri. Fabricile din China au făcut-o, dar nu au produs brandurile proprii. Poate numai cele electronice. Dar chiar şi aşa, nu avem mărci precum Apple, Microsoft. O lecţie pentru ţările din Sud Estul Europei este să folosească fabricile, dar să producă branduri proprii, să aibă o viziune pe termen lung. Să investească în tehnologii şi în branding", a afirmat Tao Zhang.

De asemenea, acesta a precizat că Republica Chineză caută un model potrivit pentru creşterea economică sustenabilă, o parte a economiei chineze nefiind "sănătoasă".

"China are nevoie de o creştere sustenabilă a economiei, de adoptarea modelului economic potrivit pentru aceasta. O parte din creşterea economică a Chinei nu este sustenabilă, nu este sănătoasă. Pentru următorii 30 de ani, prioritatea pieţelor aflate în dezvoltare trebuie să vizeze găsirea metodei potrivite pentru creştere sustenabilă", a adăugat acesta.
Sursa: Agerpres