Mihail Vârtosu, unul dintre pionierii industriei publicităţii din România, şi-a anunţat retragerea din funcţia de Regional Managing Director al Grey Global Group Balkans.

„Motivaţia este volumul foarte mare de muncă“, a declarat Vârtosu pentru Capital. „Pe piaţă se produce o schimbare a generaţiilor; apropiindu-mă de 60 de ani, consider că este normal să mă îndrept către o carieră de consultant independent, un prim pas către a lucra pe cont propriu în viitor.“

Retragerea lui Vârtosu se produce la scurtă vreme după ce fostul director de creaţie al Grey, Sorin Predescu, a părăsit compania, unde lucrase anterior timp de 12 ani. De asemenea, Miki Vârtosu, fiul lui Mihail Vârtosu, a părăsit şi el conducerea agenţiei de media Mediacom, parte a grupului Grey. „Nimeni din interiorul reţelei Grey Global Group nu a exercitat asupra mea vreo presiune“, spune Mihail Vârtosu. „Retragerea mea nu este o urmare a unei conjuncturi, fie ea una de personal, fie financiară.“ El este succedat la conducerea Grey de către Laura Tampa, promovată de pe poziţia de Client Service Director.

Vârtosu va oferi, de acum înainte, consultanţă strategică de management şi de marketing pentru compania pe care a condus-o, însă nu exclude posibilitatea de a lucra şi pentru clienţi terţi. În 2005, conform datelor de la Ministerul Finanţelor, Grey Worldwide România a înregistrat o cifră de afaceri de 13,2 milioane de euro şi un profit net de 440.000 de euro.