Producatorul european de electrocasnice Indesit a inregistrat in trimestrul al patrulea din 2006 vanzari de 914 milioane de euro, mai mari cu 8,6% fata de aceeasi perioada din 2005, un profit brut de 99 de milioane de euro, in crestere, comparativ cu cele 77 de milioane obtinute in al patrulea trimestru din 2005, si un profit net de de 34 de milioane de euro, fata de 22 de milioane de euro, profitul net din aceeasi perioada a anului 2005, informeaza un comunicat Indesit.

“Rezultatele obtinute in cel de-al patrulea trimestru continua trend-ul ascendent cu care ne-am obisnuit de-a lungul anului 2006, care este in perfecta concordanta cu strategia stabilita de Indesit Company in planul de dezvoltare pe trei ani”, a declarat Marco Milani, CEO Indesit Company.

Pe intreg anul 2006,  veniturile Indesit s-au cifrat la 3.249 milioane de euro, cu 6% mai mult decat in 2005. Valoarea profitului brut a fost de 303 de milioane de euro, comparativ cu 264 de milioane de euro in 2005, iar profitul net a crescut la 76 de milioane de euro, de la 51 de milioane, valoarea sa din 2005.

“Pot afirma ca sunt foarte multumit ca ne-am atins obiectivele si ca putem privi in continuare cu incredere catre viitor”, a declarat Vittorio Merloni, presedintele Indesit Company.

Indesit, infiintata in 1975, este unul dintre principalii producatori de electrocasnice la nivel mondial, ocupand locul al doilea pe piata europeana de profil si pozitia a cincea la nivel mondial. Compania detine marcile Indesit, Ariston, Hotpoint, Scholtès si Stinol.Indesit isi desfasoara activitatea in 18 puncte de lucru si 22 de filiale comerciale din toata lumea, avand peste 17.000 de angajati.

In Romania, Indesit Company functioneaza printr-un birou de reprezentanta, activitatea de distributie fiind coordonata direct catre importatorii autorizati. Biroul din Romania se ocupa de coordonarea activitatii de marketing, comunicare si servicii post vanzare.

Sursa: Capital 20 Februarie 2007