Bancherii, comerciantii si populatia au avut batai de cap foarte mari, chiar in conditiile utilizarii pe scara larga a mijloacelor de plata
moderne (carduri, cecuri). Picatura care a umplut paharul a fost uciderea unui paznic in timpul atacului unei masini blindate, la 5 mai, la Nanterre. „Cand am decis sa devin transportator de fonduri stiam ca este o meserie periculoasa dar, de cativa ani, ne confruntam cu o crestere a violentei si cu agresiuni din ce in ce mai barbare. Jefuitorii dispun de armament de razboi si atacurile se soldeaza de fiecare data cu o baie de sange”, a declarat cotidianului Le Parisien, Patrick Masson, fost militar, actual transportator de valori.
Principalele revendicari ale grevistilor erau recunosterea meseriei lor ca fiind periculoasa si cresterea salariului cu 1.500 de franci net spor de periculozitate. Refuzuri, negocieri, marsuri, si societatea a resimtit din plin efectele grevei.
La 12 mai, 20% din ATM-urile bancii Credit Lyonnais ramasesera deja fara bancnote, iar la SociA
Greva transportatorilor de valori a lasat Franta fara maruntis

1 iunie 2000, 12:00
Ultima modificare în 1 iunie 2000, 15:00
Bancherii, comerciantii si populatia au avut batai de cap foarte mari, chiar in conditiile utilizarii pe scara larga a mijloacelor de plata moderne (carduri, cecuri). Picatura care a umplut paharul a fost uciderea unui paznic in timpul atacului unei masini blindate, la 5 mai, la Nanterre. "Cand am decis sa devin transportator de fonduri stiam ca este o meserie periculoasa dar, de cativa ani, ne confruntam cu o crestere a violentei si cu agresiuni din ce in ce mai barbare. Jefuitorii dispun de ar
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook