Dintre acestea 6.000 vor purta emblema Opel iar restul de 4.000 vor fi destinate pieței din Marea Britanie unde vor fi comercializate sub brandul Vauxhall.
Conform GM, anul viitor vor fi produse circa 60.000 de vehicule Volt și Ampera la uzina Hamtramck de lângă Detroit. Deja disponibil pe piața din SUA, Chevrolet Volt, împreună cu fratele său geamăn Opel Ampera vor fi lansate pe piața europeană în luna noiembrie a acestui an. Diferențele dintre cele două vehicule nu sunt majore și pot fi regăsite în special în arii precum designul exterior și dotări. În privința tehnologiei utilizate, ambele modele sunt identice.
Nick Reilly a anunțat încă de anul trecut că, în timp ce Chevrolet Volt va avea ca țintă în Europa persoanele fizice, Opel Ampera va fi destinat în special flotelor deținute de companii și instituții publice. Dacă luăm în calcul și faptul că ținta de vânzări pentru Volt în 2011 este de numai 2.000 de unități în Europa și că numărul de unități Ampera va fi de cinci ori mai mare este clar că politica de marketing a GM Europe va fi orientată în special către companii.
Atât Ampera cât şi Volt se pot deplasa între 40 km şi 80 km, în funcție de condițiile de trafic și stilul de utilizare, propulsate doar de motorul electric iar după epuizarea bateriei de 16 kWh va intra în funcțiune și uzina de forță alimentată cu benzină care va furniza electricitate propulsorului electric. Din acest motiv oficialii GM susțin că vehiculele nu pot fi considerate hibride ci electrice. Conform ANE, preţul modelului Ampera în Europa va fi de 42.900 de euro în timp ce Volt are un preț anunțat pentru piața germană de 41.950 de euro.