De asemenea, compania va crea 2.000 de locuri de muncă pentru a sprijini lansarea acestui model.

Anul trecut, Ford a investit 80 milioane de dolari pentru a face faţă cererii ridicate pentru camioanele Super Duty şi 129 milioane de dolari pentru a sprijini producţia modelului Lincoln MKC la fabrica sa din Louisville. În ultimii doi ani, compania a investit peste 1,5 miliarde de dolari în facilităţile sale din Kentucky şi Louisville.

Ford produce modelele F-250, F-350, F-450 şi F-550 Super Duty, Ford Expedition şi Lincoln Navigator la fabrica din Kentucky, care a fost inaugurată în 1969 şi are în prezent aproximativ 4.400 de angajaţi. Până acum, compania a produs aici peste cinci milioane de camioane Ford F-Series Super Duty.

Vânzările Ford pe piaţa din SUA au crescut în noiembrie la 187.794 vehicule. Livrările de camioane F-series au urcat cu 16%, fiind cel mai semnificativ avans înregistrat în luna noiembrie din ultimii opt ani.

Ford Motor a raportat creşterea profitului în trimestrul trei din 2015, datorită performanţei record din America de Nord. Profitul net a urcat la 1,9 miliarde de dolari în perioada iulie – septembrie 2015, de la 1,1 miliarde de dolari în trimestrul trei din 2014.

Al doilea producător auto din SUA a reafirmat că se aşteaptă la un profit înainte de taxe de 8,5 – 9,5 miliarde de dolari în acest an, iar marjele de profit din America de Nord vor fi în partea superioară a precedentei estimări, de 8,5% – 9,5%.

Veniturile au urcat la 38,1 miliarde de dolari în trimestrul trei din acest an, în creştere cu 3,2 miliarde de dolari faţă de perioada similară din 2014.

În România, Ford a început producţia la fabrica din Craiova în 2012, odată cu lansarea modelului B-Max, primul produs al acestei fabrici şi primul autovehicul românesc de 5 stele EuroNCAP. Tot în 2012, Ford a demarat la Craiova şi producţia motorului EcoBoost. AGERPRES