„Ne propunem să deschidem 10 magazine în 2018, în toată țara. Anul trecut, am lansat primele game pe două segmente de piață noi pentru Farmec: cosmeticele de lux și cosmetica decorativă”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.

Anul trecut, afacerile companiei au depășit 214 milioane de lei (45,8 mil. euro), în creștere cu 9,12%  față de 2016. Creșterea s-a datorat mai multor factori: modernizarea și extinderea portofoliului, pătrunderea pe noi segmente de piață, dar și evoluția semnificativă atât a rețelei magazinelor de brand Farmec și Gerovital, cât și a platformei online.

Vânzările din magazinul online s-au ridicat la peste 7,1 milioane lei (1,5 milioane euro), în creștere cu circa 23% față de anul 2016. Dezvoltarea zonei de e-commerce a fost asigurată de strategia de marketing digital, care a vizat o serie de modificări comerciale și de funcționalitate, dar și extinderea ofertei produselor disponibile.

Traficul de clienți din centrele comerciale fizice și magazinul online s-a aflat, de asemenea, pe un trend ascendent. Cu un total de peste 120.000 de vizitatori ai magazinelor de brand în 2017, valoarea medie a bonului de cumpărături a fost dublată anul trecut. În ceea ce privește platforma online, a fost înregistrată o medie de 5.000-6.500 de clienți lunari, iar valoarea medie a coșului de cumpărături a fost de 150 de lei (32 euro).