Structurat pe două mari zone: expoziție și conferință, Internet and Mobile World 2012 pune la dispoziția profesioniștilor din IT, marketing și online șansa de a dezbate noile direcții de performanță în business, alături de cei mai buni specialiști în domeniul digital și mobile, în sesiuni extraordinare de conferință.
Specialiștii Facebook vor susține în prima zi a evenimentului un seminar cu ușile închise, dedicat exclusiv profesioniștilor din top management. Seminarul Weronikai Sobolak, Client Partner – Global Marketing Facebook, are ca scop stabilirea celor mai bune metode prin care un brand poate crea o conexiune puternică cu consumatorii săi și prezentarea felului în care modele tradiționale de marketing se pot actualiza pentru a beneficia de noile oportunităti ale momentului. Cea de-a doua zi va fi dedicată unui seminar aplicat, deschis oricărui vizitator al evenimentului, cu insight-uri concrete și soluții pe care Facebook le oferă pentru a ajuta business-urile să crească.

Google se alătură evenimentului prin intermediul unui keynote, susținut de Doina Costache, Mobile Advertising Guru. In contextul in care internetul e din ce în ce mai accesat de pe smartphone-uri,  informațiile din cadrul prezentării le vor fi de folos profesioniștilor care vor să construiască strategii de business inovatoare cu ajutorul canalului de mobile.
James Temple, Vice President R/GA, Londra, agenția premiată cu Titanium Grand Prix și Cyber Grand Prix la Cannes Lions, prezintă în conferință dedicată noua arhitectură a relației pe care brandurile o dezvoltă alături de consumatorii lor din perspectiva ecosistemelor digitale, a serviciilor și a experiențelor interconectate.
Idei inovatoare propun și Yasmin Coelestine Nestlen & Chad Cribbins, Asociate Creative Directors la Sapient – cea mai mare companie de servicii de marketing și tehnologie la nivel global, Angeli Beltran, Managing Director, Dentsu – cea mai importantă agenție din Asia, Dick Buschman, Founder Achtung – una dintre cele mai premiate agenții din Olanda. Sesiunile punctează schimbările pe care emergența tehnologiei le-a generat în relația brandurilor cu clienții lor și felul în care acestea pot fi transformate în beneficii.

Getty Images, cea mai importantă bancă de imagini la nivel global, completează prin reprezentantul său Gillesz Schippers, Marketing Director North Europe, cu o sesiune care aduce în atenție oportunitățile oferite de crowdsourcing și modificările produse prin democratizarea conținutului.

IBM, Ericsson, Microsoft, Omnilogic, Oracle, VMWare, Cisco, Zitec, Distinct, 10gen, Serverdensity, UberVu,  Padicode, SEO monitor, Lyris, Gloople sunt doar o parte din companiile ale căror reprezentanți vor interacționa cu profesioniștii IT, developeri și freelanceri, entuziaști online în sesiuni axate pe exemple și soluții concrete de creștere a profitabilității și optimizare a modelelor de business, campanii strălucite, multipremiate internațional și solutii tehnice de viitor. Toate acestea pot inspira noi direcții de performanță, de împrospatare a business-ului tradițional sau de generare a unor noi proiecte în domeniul tehnologiilor online.