Informația că Bașulescu este în continuare angajat la Compania de Autostrăzi a fost confirmată pentru Capital de către CNADNR. Astfel, Bașulescu ocupă la CNADNR o funcție "executivă".

Ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, a decis să îl schimbe din funcție pe directorul Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri, Mihail Bașulescu, după ce EVZ a relatat că Bașulescu ar fi semnat un act adițional în favoarea companiei Romstrade, de la care tocmai plecase pentru a fi pus în funcția supremă de la Compania de Autostrăzi.

Act adiţional la reabilitarea DN 67 C

Romstrade, firma omului de afaceri Nelu Iordache, a semnat cu CNADNR un act adiţional la contractul de lucrări privind modernizarea DN67 C Bengeşti-Sebeş, în valoare de 110.254.529 de lei. Potrivit contractului, care stă la baza acestui act adiţional încheiat în 2008, societatea va încasa aproape 305 milioane de euro.

Întrebat de ce a fost nevoie de acest act adiţional şi cum comentează faptul că a fost director la Romstrade, Başulescu a spus că nu ştie de contract.

Ulterior, a adăugat: "Nu am semnat nimic. Dacă a semnat aşa ceva, a semnat Compania de Autostrăzi". Ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, care se afla lângă director, l-a întrebat: "Ce este cu ăsta?". Başulescu l-a luat pe "nu" în braţe şi a răspuns: "Nu ştiu nimic". Actul adiţional este publicat pe site-ul CNADNR-ului.

Surse din cadrul Ministerului Transporturilor au precizat, pentru EVZ, că firma Romstrade are probleme şi cu lucrarea "Proiectare şi execuţie Autostrada Nădlac-Arad", societatea fiind în mare întârziere.

Nelu Iordache a vorbit pe tema aceasta cu noul director al CNADNR, punându-se în discuţie semnarea unor acte adiţionale care să-i permită să întârzie lucrarea.

Omul care a semnat contractul cu Bechtel

Bașulescu a mai ocupat funcția de director al CNADNR, fiind în această poziție inclusiv în anul 2004 când s-a semnat contractul cu americanii de la Bechtel pentru autostrada Transilvania.