“Pentru a putea oferi în continuare acelaşi conţinut variat cu care te-am obişnuit, ne vedem nevoiţi ca începând cu luna martie să revizuim nivelul tarifar al abonamentului de televiziune de care beneficiezi”, se arată într-o notificare trimisă abonaţilor NextGen.

Abonaţi NextGen vor plăti în plus 2 lei pentru serviciul de televiziune, iar motivul este legat de decizia PRO TV de a ieşi din lista must-carry. Pro TV a înștiințat CNA că iese din grila must-carry începând cu data de 23 iulie a anului 2013.  Acest lucru înseamnă că pentru a retransmite postul societățile de cablu trebuie să ceară acordul Pro TV și trebuie să plătească o taxă.
 
Cum motiva PRO TV decizia de a ieşi din lista de must-carry

“Decizia noastră este motivată de faptul că Pro TV se află într-un proces de modificare a strategiei de distribuție în vederea trecerii la transmisia digital terestră și implementarea serviciilor multimedia digitale la nivel național după un concept care ne va ajuta să minimalizăm impactul digitalizării asupra business-ului. Schimbările de distribuție nu vor afecta în niciun fel conținutul”, se arăta în justificarea postului de televiziune.

Veniturile companiei CME, care operează canalele Pro TV în România s-au ridicat, în 2012, la 134 de milioane de dolari, potrivit datelor publicate de compania-mamă, Central European Media Enterprises (CME), în luna februarie 2013. Cifrele sunt în scădere față de 2011, când Pro TV a avut, în România, venituri de 159,3 milioane de dolari.

RCS&RDS va găsi soluţii să nu majoreze preţurile abonamentelor

RCS&RDS, compania lider pe piaţa serviciilor de televiziune şi de internet din România, nu va majora preţurile abonamentelor.

"În contextul fiscal şi valutar actual, compania RCS&RDS va găsi soluţii să nu majoreze preţurile abonamentelor, fiind permanent preocupată de satisfacţia clienţilor săi," au declarat reprezentanţii companiei RCS&RDS.

Romtelecom nu va majora abonamentele în perioada următoare

"Suntem în permanenţă preocupaţi să oferim conţinut TV diversificat şi de calitate, de aceea, în negocierile cu orice furnizor de conţinut, ne asigurăm că obţinem maximul de beneficii pentru clienţii noştri. Piaţa TV din România este însă una foarte dinamică în ceea ce priveşte furnizorii de conţinut TV, care au strategii comerciale diferite, ceea ce implică uneori şi măsuri cu impact direct asupra nivelului tarifelor pentru abonaţi. Deciziile furnizorilor de conţinut TV au impact diferit asupra fiecărui operator TV în parte. În cazul NextGen, aceasta se reflectă în creşterea tarifului la abonamentul TV. Romtelecom face eforturi susţinute pentru a le menţine la acelaşi nivel tarifar şi în perioada următoare", au declarat reprezentanţii Romtelecom.

Oficialii UPC nu au dorit să comenteze.

Te-ar putea interesa și: