Ce ar fi pățit Liviu Dragnea, dacă era în locul lui Iohannis? „Erau deja cu dubele după el”

Jurnalistul Doru Bușcu a reamintit că Liviu Dragnea a fost acuzat că ar fi influențat Consiliul Județean Teleorman să dea contracte la Teldrum (o companie de construcții controlată de Mugurel Sorin Gheorghieș și Liviu Lucian Dobrescu), suspiciune similară cu ce se întâmplă acum cu afacerea BMW.

„Dragnea a fost acuzat că a influențat Consiliul Județean Teleorman să dea contracte la Teldrum, care nici acum nu știm al cui e. Suspiciunea este egală și astăzi, în situația BMW. Este evidentă legătura între (Klaus) Iohannis și (Michael) Schmidt (om de afaceri care activează atât în România, cât și în Germania), chiar dacă acest lucru se neagă. Pentru a se stabili o simetrie, ar trebui ca autoritățile să ia măsuri, căci dacă era Dragnea în locul lui Iohannis, erau deja cu dubele după el.

Altă asemănare cu cazul Dragnea face referire la banii europeni. Ar trebui ca Laura Codruța Kovesi, prin funcția pe care o deține, să se autosesizeze, să îi facă o surpriză lui Iohannis. Cu toate acestea, nu se va întâmpla nimic. Vom trece mai departe”, a declarat Doru Bușcu, în cadrul podcastului „România lui Cristache” de pe canalul de Youtube EVZ Capital.

Michael Schmidt a lucrat cu șefii Serviciilor Secrete de când Emil Constantinescu era la conducerea statului

„Cei care se pricep la mașini, specialiștii și pasionații, înțeleg că este o achiziție nepotrivită. Nu mai zic că avem doar doi producători în toată țara. Ar trebui să livrăm mașini mai potrivite pentru statul în boscheți la pândă și dat SMS-uri prin intersecție.

Caietul de sarcină a fost creat special pentru Michael Schmidt. Spun pentru Schmidt și nu pentru BMW pentru că sunt mai mulți dealeri în țară, dar aceștia au văzut în prezența acestuia un semnal să stea de-o parte. Am vorbit cu unii dintre ei și au spus că dacă e Schmidt în ecuație, este clar că treaba e aranjată.

Aceste modele de care vorbim nici măcar nu sunt unele performante, ci sunt unele de buget, nu au motor mare. În loc să fie o problemă de siguranță națională, a fost doar o afacere bine pusă la punct. Schmidt și automobile Bavaria sunt de mult în vizorul statului pentru postura de client. Această firmă furnizează mașini pentru autoritățile statului de ani buni.

În anumite situații, se justifică, dar în cazul de față se exclude importanța acestei achiziții. Schmidt a lucrat bine cu șefii Serviciilor Secrete încă de pe vremea lui Emil Constantinescu (fostul președinte al României) A lucrat cu cine trebuie, a livrat ce trebuie. S-a injectat multă marcă BMW în clasa politică din ziua de astăzi”, a explicat invitatul lui Ionuț Cristache.