Marca Dacia, deținută de grupul francez Renault, a vândut în primele cinci luni ale anului 192.352 de autoturisme, în creștere de la 173.844 de unități comercializate în aceeași perioadă din 2016. Majorarea cu 10,6% a înmatriculărilor de automobile Dacia a ajutat grupul francez să raporteze o creștere cu 8,1%, până la 679.343 unități, cu doar 1.435 de vehicule  mai puțin decât rivalul PSA Peugeot Citroen aflat pe poziția a doua în Europa după germanii de la Volkswagen Group.

Grupurile cu cele mai mari vânzări din Europa sunt, în acest an, Volkswagen (1.565.325 unități, +3,2%), PSA Peugeot Citroen (680.778 unități, +1,9%) și Renault (679.343 unități, +8,1). Cum creșterea înregistrată de Renault este mult mai mare decât cea a PSA este de așteptat ca, în următoarea perioadă acestea să facă o rocadă în clasamentul european.

Dacă am lua în calcul Alianța Renault – Nissan și nu doar grupul francez, la care se adaugă și noua achiziție, Mitsubishi, clasamentul ar avea, pe poziția a treia conglomeratul euroasiatic cu 981.950 de unități, iar pe cea de-a doua PSA – inclusiv Opel – cu 1.107.185 unități.