“Am primit cu mare bucurie propunerea Tazz by eMAG, un start-up românesc cu evoluție rapidă pe care îl urmăream și admiram deja pentru profesionalismul și dinamismul său. Sunt nerăbdător să încep un capitol nou și să continuu alături de Tazz by eMAG să ofer consultanță restaurantelor românești pentru a le susține să fie în pas cu evoluția vremurilor”, a spus Cătălin Gealapu, director de vânzări.

Trebuie menționat că Uber Eats a și-a anunțat retragerea săptămâna trecută de pe mai multe piețe, inclusiv din România.

Cătălin Gealapu, 34 de ani, vine la Tazz by eMAG după o experiență solidă în zona de livrare de mâncare, fiind recunoscut în piață pentru parteneriatele solide pe care le-a dezvoltat cu restaurantele locale. Oferta Tazz by eMAG este în continuă expansiune. McDonald’s se alătură astfel ofertei din București, după prezența pe platformă în Timișoara, Cluj- Napoca, Arad, Brăila, Oradea, Iași, Alba Iulia, Baia Mare, Brașov, Constanța, Deva, Ploiești, Sibiu.

Până la finalul lunii iulie, Tazz by eMAG urmărește să mai atragă încă 300 de restaurante în București.
Printre partenerii din afara restaurantelor prezente pe Tazz by eMAG se numără eMAG, Mega Image, Sensiblu si Dr.Max, dm (drogerie markt).

În ultima lună, pe fondul pandemiei COVID-19, comenzile la Tazz by EMAG au fost de patru ori mai mari. Cea mai mare comandă a fost în valoare de 5.699 de lei.

Tazz by eMAG este platforma de livrare ultra rapidă, în 60 de minute, pentru mâncare gătită din restaurante, produse alimentare, bunuri de larg consum și produse diponibile în showroom-urile eMAG. Aplicația Tazz by eMAG poate fi descărcată atât din Google store cât și din App store, iar serviciile sunt disponibile și online pe www.tazz.ro.

Compania a luat o serie de măsuri de siguranță pentru clienții, curierii și partenerii săi și a implementat opțiuni de livrare care limitează interacțiunea dintre clienții care comandă online și curierii care livrează produsele. Utilizatorii pot opta pentru „Livrare non-contact”, care presupune livrarea comenzii la ușă sau într-un loc specific menționat de client în aplicație, urmând ca acesta să o ridice imediat ce este anunțat telefonic de efectuarea comenzii.

Tazz by eMAG recomandă în continuare tuturor clienților să utilizeze plata cu cardul și să elimine, pe cât posibil, plata cash.

Tazz by eMAG este numele sub care, începând din luna aprilie 2020, a ales să comunice platforma EuCeMananc, care astfel și-a extins serviciile, de la food ordering la orice produse necesare pentru casă, cu livrare rapidă, în 60 de minute. Noul brand este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului.