“Suntem foarte mândri de acest premiu obținut în cadrul competiției MasterCard “Bank of the Year”, dedicată recunoașterii excelenței și rezultatelor extraordinare ale instituțiilor financiare din România. La împlinirea a 100 de ani de la Marea Unire, Banca Românească le-a lansat românilor un îndemn să se gândească la viitor și la siguranța lor financiară. Tocmai de accea Depozitul Centenar a avut una dintre cele mai atractive dobânzi din piață: 3,75 % p.a. la 12 luni pentru depozitele noi în LEI”, a declarat Dan Grigoriu – Director Divizia Produse si Segmente Retail.


Prin acest produs de economisire, Banca Românească le-a venit în sprijin românilor care vor să-și construiască un viitor financiar mai sigur și mai stabil. Potrivit unui sondaj realizat de Institului Român de Evaluare și Strategie (IRES), făcut public la începutul acestui an, situația financiară reprezintă principalul motiv de îngrijorare al românilor.
Într-o piață bancară extrem de competitivă, cu Depozitul Centenar, Banca Românească a obținut rezultate remarcabile: Numarul clientilor atrasi prin Depozitul Centenar a reprezentat peste 5% din numarul total de client activi ai bancii, cota de piata a bancii pe zona de depozite retail a crescut cu 12% in perioda campaniei, iar soldul Depozitelor Centenar a ajuns sa reprezinte peste 15% din totalul depozitelor retail ale bancii.
Depozitul Centenar s-a bucurat de un real succes deoarece a adus un plus de valoare pentru economiile clienților prin dobânzi atractive, fixe pe toată durata depozitului. A fost, de asemenea, un produs de economisire accesibil, durata de constituire fiind de 4, 6 sau 12 luni, iar suma minimă necesară fiind de doar 1.000 Euro/Dolari sau 4.500 LEI.
Înfiinţată în anul 1992, Banca Românească şi-a îmbunătăţit constant gama de produse şi servicii în vederea dezvoltării activităţii, atragerii de noi clienţi dar şi loializării celor existenţi prin campanii de promovare şi produse competitive.