calitatii conform ISO 9001:2000, Bucuresti; Pret: 200 euro+TVA
– 22-25.09: Specialist pentru sisteme de managementul igienei in industria alimentara (HACCP), Piatra Neamt; Pret: 180 euro+TVA
– 29.09-01.10: Auditori interni pentru sisteme de managementul calitatii conform ISO 9001:2000, respectiv ISO 19011:2002, Bucuresti;
Pret: 120 euro+TVA
– 30.09-03.10: Specialisti pentru sisteme de managementul calitatii conform ISO 9001:2000, Cluj-Napoca; Pret: 200 euro+TVA
– 10-11.10: Introducere in managementul calitatii/ Prezentarea standardului ISO 9001:2000, Bucuresti; Pret: 90 euro+TVA
– 14-17.10: Specialisti pentru sisteme de managementul calitatii conform ISO 9001:2000, Bucuresti; Pret: 200 euro+TVA
– 14-17.10: Specialist pentru sisteme de managementul igienei in industria alimentara (HACCP), Arad; Pret: 180 euro+TVA
– 16-18.10: Auditori interni pentru sisteme de managementul calitatii conform ISO 9001:2000, respectiv ISO 19011:2002, Sibiu;
Pret: 120 euro+TVA
– 20.10: Introducere in managementul de mediu/ Prezentarea standardului ISO 14001:1996, Bucuresti; Pret: 50 euro+TVA
– 22-24.10: Auditori interni pentru sisteme de managementul calitatii in industria auto conform ISO/TS 16949:2002, Bucuresti;
Pret: 300 euro+TVA
– 28-31.10: Specialist pentru sisteme de managementul igienei in industria alimentara (HACCP), Iasi; Pret: 180 euro+TVA
Informatii suplimentare: Tel.: 231.79.06, Fax: 231.79.07, www.tuv.ro, [email protected]

Centrul European Pentru Dezvoltarea Resurselor Umane CEDRU organizeaza urmatoarele programe de cursuri:
– Programe interactive de training, desfasurate in colaborare cu Institutul Wifi al Camerei Economice a Austriei, finalizate cu eliberarea diplomei recunoscuta in UE, si adresate: managementului de varf si mediu, managementului departamentului financiar-contabil, departamentului marketing, departamentului resurse umane si calitate.
– Programe de training pentru principalele functiuni organizationale ale firmei
– Sisteme de dezvoltare a performantei bazate pe managementul prin obiective
– Programe complexe de training dedicate firmei si derulate in etape de consultanta si instruire.
Informatii suplimentare la Tel: 340.45.53; 340.45.56.

RADACONS, partener al Institutului pentru Promovare Economica din Austria (WIFI) al Camerei de Comert a Austriei (WKO), organizeaza cursul „Managementul firmei moderne”, adresat tinerilor manageri europeni si viitorilor manageri.
Durata si continut: 15.12.2003 – 20.04.2004
1) Management general si strategic, globalizare (3zile)
2) Marketing, Comunicare, Relatii publice, e-commerce (3 zile)*
3) Marketing-aplicatii de cercetare a pietei si publicitate (2 zile)
4) Managementul Calitatii si Productivitatii (I-AQ-ISO9000/2000) (3zile)*
5) Managementul Calitatii si Productivitatii (II- Sistemul calitatii-proiectare si implementare, Kaizen, 5S,TQM-TPM-IPQI) (2 zile)
6) Management Financiar (Investitii, Finantare, Controlling, Costing) (3 zile)*
7) Planul de afaceri al firmei (2 zile)
Test final 1 zi: 21.04.2004
Modulele marcate cu * – pentru care WIFI emite o diploma recunoscuta in UE-sunt sustinute de expertii WIFI. Structura cursului standard este data de combinatia de module 1-2-4-6, modulele 3,5,7 sunt optionale si pregatesc tematic sau aprofundeaza prin aplicatii si cunostinte suplimentare prezentarile facute de expertii WIFI, contribuind in mare masura la trecerea cu succes a testului final, conditie principala pentru invitarea in Austria de catre WIFI. Dupa trecerea cu succes a testului final de cunostinte, absolventii primesc invitatia de participare la un modul de o saptamana (5 zile) in Austria, cu vizite la firme si participarea la Forumul de Afaceri, pentru stabilirea si dezvoltarea relatiilor de afaceri cu firme austriece si vor primi Diploma WIFI, recunoscuta in UE.
Participarea doar la module separate ale programului standard nu da dreptul la invitatia in Austria si la diploma WIFI.
WIFI asigura cazarea si invitatiile de protocol in cadrul modulului din Austria, transportul pe relatia Bucuresti-Viena si retur fiind asigurat de participantii la curs.
Informatii suplimentare si inscrieri la
tel./fax: 210.08.82, GSM 0744-650694,
e-mail: [email protected]