Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Contract colosal. Ţara care face cea mai mare investiţie în sectorul feroviar

Autor: | | 0 Comentarii | 1277 Vizualizari

Alstom a anunțat recent finalizarea la termen a primei locomotive acționate exclusiv electric, la fabrica ultramodernă pe care compania o deține la Madhepura, în statul indian Bihar.

În concordanţă cu obiectivul guvernului şi al căilor ferate din India, în ceea ce priveşte electrificarea completă şi mobilitatea durabilă, noile locomotive sunt proiectate nu doar să micşoreze costurile suportate de către compania de căi ferate, ci şi să reducă în mod semnificativ emisiile de gaze de seră. 

Prima locomotivă face parte dintr-o comandă semnată în anul 2015, a cărei valoare se ridică la 3,5 miliarde euro şi care include un număr de 800 de locomotive electrice cu dublă secţiune pentru programul Ministerului Transporturilor Feroviare, derulat în parteneriat public-privat, de modernizare a infrastructurii feroviare a ţării. Acordul reprezintă cea mai mare investiţie străină directă de până acum în sectorul transporturilor pe calea ferată şi are un rol strategic în crearea unui efect multiplicator asupra economiei. De asemenea, acest contract este unul dintre cele mai mari din istoria Alstom.

„Operaţiunile noastre din India sunt extrem de importante pentru activitatea pe care o desfăşurăm în întreaga lume şi rămânem hotărâţi să răspundem nevoilor Indiei de dezvoltare a infrastructurii, creştere a calităţii serviciilor oferite cetăţenilor şi investiţii în economia naţională”, a declarat Henri-Poupart Lafarge, Preşedinte şi Director General la Alstom. 

Tot în legătură cu finalizarea primei locomotive electrice, oficialul Alstom a adăugat: „Acest proiect constituie un excelent exemplu de determinare a Alstom faţă de ‘Make in India’. În afară de miile de locuri de muncă nou create atât în mod direct, cât şi indirect, am pus bazele unui puternic lanţ de aprovizionare special pentru acest proiect, 90% din componentele pentru prototip fiind achiziţionate din surse locale.”

Fiecare locomotivă cu dublă secţiune, care face parte din familia de locomotive Prima de la Alstom, are 12.000 de cai putere şi o capacitate de tractare de 6.000 de tone, atingând o viteză de 120km/h. Acest tip de locomotivă oferă posibilitatea unei circulaţii mai rapide şi mai sigure a trenurilor de marfă pe teritoriul ţării, dar şi a eliminării congestionării traficului feroviar, atât pentru trenurile de călători, cât şi pentru cele de marfă. Echipate cu tehnologie de propulsare pe bază de IGBT, aceste locomotive vor respecta standardele indiene privind transportul de marfă şi vor putea rezista la condiţiile specifice şi climatice din India. Locomotivele au fost dezvoltate cu sprijinul oferit de 6 fabrici Alstom din Franţa, astfel: Belfort pentru primele 6 caroserii şi Ornans pentru motoare, Tarbes pentru tracţiune, Le Creusot pentru boghiuri, Villeurbanne pentru sistemele de monitorizare şi control al trenului şi Saint-Ouen pentru design.

 

Într-o altă extindere semnificativă, Alstom anunţă trei contracte cu o valoare aproximativă de 75 de milioane de euro - contractul de alimentare cu energie electrică de la Mumbai Metro Rail Corporation Ltd (MMRCL), contractul pentru noi garnituri de tren de la Chennai Metro Rail Corporation şi un alt contract de alimentare cu energie electrică de la Jaipur Metro Rail Corporation. Această extindere indică amprenta din ce în ce mai puternică pe care Alstom o are în India, atât în spaţiul urban, cât şi în cel al liniilor principale.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

30 august 2018

INCREDIBIL CFR Infrastructură a tăiat curentul companiei CFR Marfă

Transporturi si Infrastructura

29 august 2018

Operatorii de transport ameninţă cu proteste

Transporturi si Infrastructura

28 august 2018

ANUNȚ de ultimă oră. Un nou coridor feroviar va traversa România

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.