'Am decis să introducem livrarea gratuită pentru că ne dorim să îmbunătăţim în permanenţă experienţa de shopping a clientilor noştri şi să le creştem încrederea în comerţul online de fashion, nu doar prin gama foarte mare de produse, ci şi prin servicii de calitate (…) Ne aşteptăm ca această facilitate să impacteze pozitiv numărul comenzilor şi valoarea medie a coşului de cumpărături faţă de perioada anterioară serviciului', a declarat Răzvan Predică, director financiar Grup eMAG şi Advisor Board Fashion Days. 

În luna februarie a acestui an, Fashion Days a introdus returul gratuit pentru toate comenzile realizate de clienţii săi. Astfel, în termen de 30 de zile, aceştia pot returna unul sau toate produsele achiziţionate, indiferent de valoarea coletului sau de modalitatea de plată (ramburs sau cu cardul), printr-un simplu click în contul de client care plasează automat comanda către un curier DPD, menționează Agerpres.

'Dacă am fi un magazin online lansat anul trecut şi am fi la primii noştri clienţi ne-am mândri cu o rată foarte mică de retur. Anul trecut, din totalul clienţilor care au comandat o singură dată, un singur produs, doar 12,4% au returnat. Asta pentru că la prima comandă, un client preferă să cumpere produse a căror mărime este deja testată offline sau accesorii. Însă, Fashion Days este cea mai mare destinaţie de fashion din România, lansată în 2009, aşa că frecvenţa de cumpărare, în cazul multor clienţi, a ajuns la un nivel care ne măguleşte. Avem clienţi care au plasat în 2015 chiar şi peste 100 de comenzi pe lună. Firesc, în cazul acestui segment de clienţi experimentaţi rata de retur creşte. Pentru aceştia, returul este un obicei. Folosindu-l, ei experimentează branduri noi şi profită de cele mai bune oferte din shop. Aşadar, venim în întâpinarea acestui comportament, cu serviciul de livrare gratuită care completează foarte bine experienţa de cumpărare la Fashion Days', a afirmat Răzvan Predică. 

În 2015, rata de retur a produselor comandate de români la Fashion Days a fost de 19,9% în scădere cu 20% faţă de anul precedent. După introducerea serviciului, aceasta a ajuns la 23%, însă, ponderea produselor returnate se menţine sub media de retur din piaţă. Fashion Days oferă mai mult de 500.000 de produse, de la peste 1.000 de branduri de piese vestimentare, încălţăminte şi accesorii pentru femei, bărbaţi şi copii, printre care Calvin Klein, Michael Kors, Armani, United Colors of Benetton, Nike, Esprit, Converse, Desigual, Vero Moda, Guess, Geox.