Compania Colgate-Palmolive a inregistrat in primul trimestru din 2007 venituri 3,21 de miliarde de dolari, in crestere cu 12% fata de aceeasi perioada din 2006 si un profit operational de 651 de milioane de euro, in crestere cu 26% fata de 2006, informeaza un comunicat al companiei. Profitul net al Colgate-Palmolive in aceasta perioada a fost de 486 de milioane de dolari. 

“Suntem incantati de intensitatea cresterii inregistrate. Cresterea volumica de 8,5% la nivel mondial este una dintre cele mai mari inregistrate de Colgate-Palmolive intr-un trimestru, in ultimii 10 ani si fiecare zona geografica in care este prezenta compania a contribuit la obtinerea ei”, a declarat Reuben Mark, presedinte si CEO Colgate-Palmolive. 

Vanzarile Colgate-Palmolive din America de Nord au crescut cu 7,5% la 662 de milioane de dolari si au contribuit cu 21% la veniturile companiei din primul trimestru iar cele din America latina au crescut cu 14% la 790 de milioane de dolari si au contribuit cu 25% la veniturile companiei din acea perioada. 

Veniturile Colgate-Palmolive din Europa au crescut cu 13% la 781 de milioane de dolari si au contribuit cu 24% la veniturile companiei din primul trimestru, iar cele din Asia si Africa au crescut cu 13,5% la 546 de milioane de dolari si au contribuit cu 17%.  

Profitul inregistrat de companie in America de Nord a fost de 152 de milioane de euro, in crestere cu 15% fata de primul trimestru din 2006, cel din America Latina s-a cifrat la 245 de milioane de euro, in crestere cu 16%. In Europa, compania a inregistrat un profit de 178 de milioane de dolari, in crestere cu 17%, iar zona Asia – Africa a contribuit cu un profit de 81 de milioane de dolari, in crestere cu 24%.

Compania Colgate a fost fondata in 1806. In prezent, este una dintre principalele companii de produse de ingrijire orale si personala din lume. In 2006 compania a inregistrat vanzari de peste 10 miliarde de dolari.

Sursa: Capital 25 Aprilie 2007