Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

IT & C

CEL.ro lansează Marketplace. Utilizatorii pot cumpăra produse comercializate de alți vânzători

Autor: | | 0 Comentarii | 331 Vizualizari

CEL.ro, magazinul online gestionat de compania Corsar Online lansează începând cu luna martie a acestui an o platformă de tip marketplace. Acest lucru presupune faptul că utilizatorii pot cumpăra de pe CEL.ro produse comercializate de alți vânzători. Comanda este preluată de site, însă produsul este livrat de magazinul partener.

Lansarea platformei marketplace este un proiect pe care echipa CEL.ro l-a creat pentru a veni în sprijinul clienţilor magazinului online. Principalul obiectiv a fost acela de a le propune consumatorilor o gamă variată de categorii şi produse şi de a le oferi o experienţă completă în ceea ce priveşte procesul de cumpărare. Printre noile categorii adăugate se numără: fashion, home&deco, bricolaj şi accesorii. 

Marketplace-ul companiei Corsar Online reprezintă o oportunitate rapidă, simplă şi eficientă  de a comercializa produse pe site-ul www.CEL.ro şi se adresează atât magazinelor online sau off-line, cât şi importatorilor sau producătorilor. CEL.ro are peste 2 milioane de vizitatori unici, iar în platformă, până în prezent, sunt înscrişi 200 de furnizori şi sunt listate peste 70.000 de produse. 

Printre principalele avantaje pe care le vor avea partenerii care se înregistrează sunt accesul imediat la un număr mult mai mare de potenţiali cumpărători fără investiţii suplimentare în marketing, programare sau logistică cât şi lipsa unor costuri fixe, partenerul plătind doar un comision atunci când un client face o achiziţie. Este mult mai ieftin sa vinzi produse prin intermediul unui marketplace decât să-ţi administrezi propriul site, dar dacă deja ai unul, marketplace-ul este un excelent canal de vânzări suplimentare care iţi poate aduce de asemenea şi trafic pe site-ul tău prin branding-ul creat de expunerea produselor, existând clienţi care vor căuta site-ul şi vor cumpăra direct. 

Alt avantaj îl reprezintă asocierea cu un brand deja consacrat cu o foarte bună recunoaştere în piaţă cât şi expunerea gratuita de care beneficiază produsele vândute de partener, fapt ce duce la creştere a notorietăţii brandului partener. Odată cu listarea pe marketplace, partenerul poate beneficia şi de expertiza în marketing online  dobândita de CEL.ro în cei 14 ani de activitate şi astfel sa şi reducă costurile prin prisma administrării  mult mai eficiente a bugetului de marketing. 

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.