Lansarea platformei marketplace este un proiect pe care echipa CEL.ro l-a creat pentru a veni în sprijinul clienților magazinului online. Principalul obiectiv a fost acela de a le propune consumatorilor o gamă variată de categorii și produse și de a le oferi o experiență completă în ceea ce privește procesul de cumpărare. Printre noile categorii adăugate se numără: fashion, home&deco, bricolaj și accesorii. 

Marketplace-ul companiei Corsar Online reprezintă o oportunitate rapidă, simplă și eficientă  de a comercializa produse pe site-ul www.CEL.ro și se adresează atât magazinelor online sau off-line, cât și importatorilor sau producătorilor. CEL.ro are peste 2 milioane de vizitatori unici, iar în platformă, până în prezent, sunt înscriși 200 de furnizori și sunt listate peste 70.000 de produse. 

Printre principalele avantaje pe care le vor avea partenerii care se înregistrează sunt accesul imediat la un număr mult mai mare de potențiali cumpărători fără investiții suplimentare în marketing, programare sau logistică cât și lipsa unor costuri fixe, partenerul plătind doar un comision atunci când un client face o achiziție. Este mult mai ieftin sa vinzi produse prin intermediul unui marketplace decât să-ți administrezi propriul site, dar dacă deja ai unul, marketplace-ul este un excelent canal de vânzări suplimentare care iți poate aduce de asemenea și trafic pe site-ul tău prin branding-ul creat de expunerea produselor, existând clienți care vor căuta site-ul și vor cumpăra direct. 

Alt avantaj îl reprezintă asocierea cu un brand deja consacrat cu o foarte bună recunoaștere în piață cât și expunerea gratuita de care beneficiază produsele vândute de partener, fapt ce duce la creștere a notorietății brandului partener. Odată cu listarea pe marketplace, partenerul poate beneficia și de expertiza în marketing online  dobândita de CEL.ro în cei 14 ani de activitate și astfel sa și reducă costurile prin prisma administrării  mult mai eficiente a bugetului de marketing. 

CEL .ro estimează faptul că marketplace-ul va genera 25% din totalul vânzărilor, în prima jumătate a anului 2018. 

 

„Am reușit ca la finalul anului 2017 să punem la punct ultimele detalii ale platformei marketplace și să o lansăm către public în primele trei luni din 2018. A fost un efort susținut al echipei noastre, fiind un proiect prin care intenționăm să creștem business-ul, dar în același timp vrem sa contribuim și la dezvoltarea comerțului din România. Ne dorim să oferim susținere și pentru alte segmente din retail-ul românesc și concomitent să păstrăm standardul de încredere al clienților noștri.” a declarat Tiberiu Pop, CEO-ul CEL.ro

În anul 2017 magazinul online a ajuns la o cifră de afaceri de 59 de milioane de euro și la 2,7 milioane de comenzi procesate. Vizitele pe varianta de mobile au crescut cu 50% față de anul precedent și ajung la 58% din totalul vizitelor pe site.