Dots este lansat în decembrie în România prin campanie indoor în cafenelele Gloria Jeans din Afi Cotroceni, Băneasa Shopping City şi Bucureşti Mall şi în Zodiac Caffe din Afi Cotroceni.

Cafenele în care va avea loc promotia vor fi semnalate printr­un afiş pe care va fi scris “Dots – Acest local este incredibil de proaspăt”. În zilele de sâmbătă, cei care vor cumpara Dots vor avea şansa să câştige diferite premii pe loc, precum şepci, tricouri personalizate, lumânări, ornamente de Crăciun din ceramică sau gogoşi.

Dots este un produs marca Europastry, compania care se situează pe locul întâi în Spania pe piaţa produselor congelate de patiserie. Pe piaţă există mai multe sortimente: cu ciocolată, vanilie, măr şi scorţişoară.

Brandul este adus în România de către Intertrade Distribuţie Produse Alimentare, iar campania va fi susţinută şi prin promovare online pe reţeaua de socializare Facebook.