Potrivit statisticilor, Yahoo Finance are în jur de 50 milioane de vizitatori unici pe lună, fiind urmat de CNBC, cu 49 milioane.
Primul lucru pe care îl observi la noua înfățișare a Yahoo Finance, varianta americană (http://finance.yahoo.com/), este tripleta de grafice ale indicilor principali de pe Wall Street – Dow Jones, S&P 500 și Nasdaq Composite. Pe vechea formă, doar S&P 500 avea un grafic mai detaliat în susul paginii, însă acum toți cei trei indici au grafic detaliat și colorat în verde și roșu, în funcție de creșterile sau scăderile înregistrate (vezi foto 2).

Un alt lucru care ia ochii sunt culorile titlurilor – un albastru-mov deschis, similar cu cel folosit la serviciul de mail al Yahoo, de asemenea schimbat recent, față de un albastru fără strălucire în varianta anterioară (vezi foto 4).

Imediat sub grafice găsim știrea principală, de deschidere, iar în dreapta ei găsim 3 dintre cele mai importante știri. 
O noutate absolută este introducerea unei benzi cu știrile principale ale zilei, ce pot fi derulate înainte sau înapoi, similar cu modelul de bandă introdus de Yahoo pe pagina principală (http://www.yahoo.com/) în urmă cu circa un an. Numai că, dacă pe Yahoo.com, simpla trecere a cursorului peste o știre din această bandă schimbă automat știrea din deschidere, în cazul Yahoo Finance, știrea din deschidere rămâne pe loc, iar din cele de pe bandă se poate vizualiza prin derulare doar titlul.

Totodată, pe vechea variantă, în urma încheierii unui parteneriat cu al doilea cel mai popular site financiar, CNBC, imediat sub știrea principală, în dreapta, exista un grupaj știri și analize ale CNBC. În noua formă, acest grupaj nu se mai regăsește afișat distinct sub deschidere, dar poate fi afișat prin apăsarea siglei CNBC de pe bara plasată imediat sub banda cu știrile importante. Această bară, care conține patru categorii – All Finance, Top News, Yahoo Originals și CNBC –, este de asemenea o noutate.
Probabil una din principalele noutăți constă în știrile calde, afișate sub bara cu cele patru categorii. Pentru prima oară Yahoo Finance introduce sistemul de afișare continuă, pe măsură ce se coboară în josul paginii, similar cu ceea ce utilizează de mult timp Business Insider. Surpriza cu care vine Yahoo Finance constă într-o încarcare rapidă a paginii, față de o încărcare greoaie a Business Insider.
Totodată, noua pagină Yahoo Finance este mai lată, coloana din stânga, care anterior era lăsată liberă, acum e ocupată în partea de sus cu simbolurile (acțiuni, indici, cotații futures etc) recent căutate.
Câteva schimbări au fost făcute și pe coloana din dreapta. În dreapta sus, a fost introdusă o rubrică ce vizează configurarea unui portofoliu, chiar a celui real, precum și sincronizarea cu acesta. Anterior, acest instrument era grupat cu tabloul celor mai recente cotații.

Tot pe coloana din dreapta, primul grupaj de date din piață, care cuprindea cotațiile principalelor perechi valutare, ale mărfurilor, bondurilor și ETF-urilor, acum are o nouă structură, mai închegată.
Sub acest grupaj de date este plasat un calendar cu principalele companii ce urmează să raporteze date financiare, apoi un tablou cu acțiunile cele mai tranzacționate, cu cele mai mari scăderi și cu cele mai mari creșteri.