În luna decembrie, Carrefour România lansa un apel umanitar care viza creșterea gradului de conștientizare pentru implicarea civică, indiferent de interese și sferă de acțiune. La invitația Carrefour, au răspuns 29 de companii, artiști și persoane publice, printre care Andra și invitații săi, alături de Orchestra Simfonică București, dirijorul Andrei Tudor, Cristian Leonte, WDP, Prime Kapital, DN1 Value Center, Nepi Rockcastle, Renovatio Trading, Element Industrial, Cushman Wakefield Echinox, AFI Cotroceni, P3 Logistic Parks, CBRE, Albalact, Mastercard, RBC, Smart ID, BRD Finance, BRD Societe Generale, One United Properties, EY, Havas, Tuca Zbârcea & Asociații, Veranda Mall, Publicis, EMI, Grafitti PR, Marsh, Amalia Năstase Communication, Forbes și Forbes Life.

Îndemnul unitar al acestora a fost legat de utilizarea instrumentelor financiare, deductibile fiscal, precum redirecționarea impozitului pe profit (în cuantum de 20%) în cazul companiilor sau a impozitului pe venit (în cuantum de 2%) pentru persoanele fizice, către cauze sociale. Prin aderarea la acest efort comun pentru HOSPICE CASA SPERANȚEI, susținătorii își doresc să creeze valoare nu doar sustenabilă, ci și scalabilă, pe termen lung.

Opera Națională, scena unde emoțiille și-au dat întâlnire cu muzica, pe ritmuri calde, de sărbători.

Pe 9 decembrie, Opera Națională devenea scena unde protagoniștii – Carrefour România, împreună cu alte 29 de companii și vedete – și-au dat mâna pentru a câștiga, pentru pacienții de la HOSPICE CASA SPERANȚEI, 2 milioane de minute de îngrijire paliativă, prin donațiile în valoare de 205.000 eur rezultate în urma unui concert caritabil memorabil.

Îngrijirea paliativă își propune să contribuie la îmbunătățirea calității vieții pacienților și a familiilor lor atunci când se confruntă cu o boală incurabilă, prin servicii medicale și sprijin social, consiliere psiho-emoțională și spirituală atât pentru pacienți, cât și pentru cei apropiați lor. Este ceea ce personalul de la HOSPICE, devenit Centru de Excelență pentru îngrijire paliativă din sud-estul Europei, știe să facă cel mai bine.

Cum tot demersul a avut ca mesaj central timpul – timp dedicat tratamentelor medicale, consultațiilor în ambulator, serviciilor de asistență socială pentru pacienți cu speranță limitată de viață, dar și timp alături de cei dragi și sprijin pentru aceștia, niciun moment nu a fost ales întâmplător. De la colindele care ne-au răsunat cald în case an de an în preajma Crăciunului și până la cântece din repertoriul propriu, Andra a oferit moment unice, „strălucitoare”, ca și conceptul concertului caritabil Carrefour. Alături de ea, au urcat pe scenă artiști și vedete precum Mircea Radu, Liviu Teodorescu, Paula Herlo. O seară cu o așa încărcătură emoțională a fost completată de prezența, alături de mama sa, a fiicei de numai 4 ani a cuplului Andra și Cătălin Măruță, Eva, într-un moment cu totul și cu totul special.

Schimbările semnificative cer timp, răbdare și dedicare

Este realitatea de la care a pornit și Carrefour, atunci când a ales să se alăture celor de la HOSPICE CASA SPERANȚEI. Pentru că sunt zone care necesită o atenție aparte, sprijin constant și multă dăruire, pentru că sunt lucruri greu de spus în cuvinte, situații dificil de imaginat și gestionat. Tocmai de aceea, de mai bine de 4 ani, Carrefour este parte din viața HOSPICE și a pacienților de aici, de la care au învățat să prețuiască fiecare clipă și au înțeles că gestul de a ajuta, dezinteresant, este un demers pe termen lung și nu ceva punctual.

În tot acest timp, Carrefour le-a fost alături, însă a înțeles necesitatea unui demers mult mai amplu. Așa a luat naștere poate una dintre cele mai frumoase colaborări recente dintre entități extrem de diferite, la limita competiției și a rivalităților, însă reunite de dorința onestă de a face bine