“Românii folosesc foarte mult cardurile Maestro la cumpărături, în magazinele tradiţionale, iar de acum au mai multe motive să meargă la shopping şi în mediul online”, a declarat Denisa Mateescu, General Manager pentru România şi Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. “Numărul utilizatorilor de Maestro – de ordinul milioanelor – înseamnă un potenţial imens pentru e-commerce, care a continuat să se dezvolte substanţial, iar educaţia rămâne cuvântul cheie pentru valorificarea lui”, a încheiat Denisa Mateescu.

Ofertele vor fi semnalizate printr-o casetă în care va fi afişat preţul pentru cumpărătorul care plăteşte cu un card Maestro, astfel încât să fie vizibile reducerea aplicată în mod obişnuit, dar şi cea excepţională, disponibilă în cadrul campaniei MasterCard.

“Site-urile partener din această campanie, respectiv BestDealz.ro, FunDeal.ro, GetaADeal.ro, Kuponiada.ro şi Vulping.ro au intrat în preferinţele consumatorilor prin ofertele care îmbină produse şi servicii extrem de atractive cu preturi imbatabile”, declară Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. „Prin aceste parteneriate ne dorim să oferim posesorilor de carduri Maestro o experienţă de shopping unică, dublată de oferte şi mai atractive, disponibile exclusiv pentru ei. Mecanismul este foarte simplu, până la 31 decembrie 2011, toţi posesorii de carduri Maestro care plătesc cu ele ofertele semnalate pe unul dintre cele 5 site-uri partenere, primesc reduceri suplimentare.”

“Ne propunem ca iniţiativa noastră să facă oferta mai atrăgătoare pentru cumpărători şi să-i convingă pe cei care nu au încercat încă să folosească Maestro pe internet, că au în aceste carduri o modalitate de plată sigură, simplă şi foarte comodă,” a mai spus Gabriel Ghiţă.

Site-urile de reduceri au fost un catalizator pentru piaţa de e-commerce de la apariţia lor. Conform datelor procesatorilor, în primele luni ale anului 2011 au fost cumpărate sute de mii de vouchere, iar mulţi români au făcut prima tranzacţie online impulsionaţi de ofertele foarte bune. Procesatorii de pe piaţă spun că în luna septembrie volumul tranzacţionat a fost dublu faţă de începutul anului (luna ianuarie), iar creşterea anuală a fost de ordinul zecilor de ori.