Campania #provocareapresedintelui își propune să deschidă un dialog real între candidații la Președinție și societatea românească. Pentru aceasta am solicitat reprezentanților unor domenii-cheie pentru societatea și economia românească să adreseze o serie de întrebări relevante.

Campania #provocareapresedintelui, lansată de Evenimentul Zilei și Capital, continuă să primească noi întrebări pentru candidații la alegerile prezidențiale. De data aceasta, cel care le adresează este Raluca Jianu, CEO Narada.

Narada, pentru o schimbare sustenabilă în educație

Raluca Jianu este președinte Narada și membru al board-ului, cu un background solid în leadershipul unei companii multinaționale de tehnologie. A început ca voluntar în organizație, iar în urmă cu aproape patru ani a ales să lase în urmă cariera corporatistă pentru a contribui la o schimbare sustenabilă în educație. Luptă activ pentru reducerea inechităților din sistem și ghidează strategic direcția Narada, conectând parteneri, resurse și viziune.

Raluca Jianu are câteva întrebări pertinente:

”Ne aflăm într-un punct critic al istoriei educației: tehnologiile emergente, în special inteligența artificială, schimbă fundamental modul în care învățăm, lucrăm și trăim. Putem rezolva majoritatea sarcinilor cu simple prompturi, dar școala continuă să-i pregătească pe copii pentru un trecut liniar, nu pentru un viitor incert, digital și plin de alegeri. Iar în loc să devină creatori sau lideri în această lume, mulți copii – mai ales din comunități vulnerabile – rămân consumatori pierduți într-un sistem care nu mai ține pasul”.

Ce se poate face, domnule președinte?

SUSA FOTO: NARADA

”Cum veți folosi rolul dumneavoastră de Președinte pentru a repoziționa educația ca prioritate națională reală, într-un context în care școala nu mai pregătește copiii pentru viitorul lor — o lume în care ei învață, se conectează și își găsesc sensul într-un mediu digital care evoluează mai repede decât sistemul de învățământ?”, este întrebare Raluca Jianu.

#provocareapresedintelui pentru cei 2 candidați

Campania #provocareapresedintelui urmărește să adreseze candidaților la președinția României întrebări relevante din mai multe domenii de activitate, care să reflecte perspectivele și provocările specifice.

Întrebările pot fi adresate prin intermediul publicațiilor Evenimentul Zilei și Capital. Sau direct pe website-urile sau platformele de socializare ale companiilor sau personalităților, folosind hashtag-ul #provocareapresedintelui.

Cei care doresc să acceseze campania #provocareapresedintelui pentru a transmite o întrebare pentru candidații la președinție pot intra în contact cu redacțiile celor două publicații prin intermediul adresei de email provocareapresedintelui@evzgroup.ro.

Prin această campanie, Evenimentul Zilei și Capital își propun să lanseze o provocare celor 2 candidați la funcția de președinte al României, în dorința de a regăsi în discursurile acestora răspunsuri concrete la întrebări și probleme reale ale actorilor economici și societății românești.