Potrivit purtătorului de cuvânt al ISU Braşov, Luiza Dănilă, nu sunt persoane afectate.

Purtătorul de cuvânt al CFR Infrastructură, Oana Brânzan, a precizat că podul respectiv se afla pe secţie CF neinteroperabilă Hărman-Întorsura Buzăului, care este administrată de un gestionar privat. Circulaţia pe această secţie a fost închisă de la 16.10.

Citiți și: 
Locuința ți-a fost afectată de inundații? Vezi ce trebuie să faci pentru a primi despăgubire

Distrugerea podului feroviar din zona comunei Bădila aduce aminte de prăbușirea podului feoviar de la Grădiștea din urmă cu 13 ani. 

ROMÂNIA, în curs de PRĂBUȘIRE. Prima cale ferată din România, BLOCATĂ de 13 ani

Capital a relatat chiar în primăvara acestui an trista poveste a podului Grădiștea:
 Pe traseul primei linii de cale ferată din România, proiect care asigura legătura cu Bulgaria şi Turcia, a fost construit podul de la Grădiştea. Linia de cale ferată de importanţă strategică pentru România, Bucureşti-Giurgiu, rută ce asigura legătura între Dunăre şi regiunile României, este blocată din cauza unui pod rupt de inundaţiile din 2005. Între timp, podul de la Grădiştea a dispărut definitiv, iar localnicii au improvizat o punte pentru a traversa râul Argeş. După 13 ani de la prăbuşirea podului de la Grădiştea, Ministerul Transporturilor, prin compania CFR SA, speră să redeschidă traficul în 2022.

Citiți articolul integral aici


Te-ar putea interesa și: