România se alătură astfel celor peste 50 de țări în care este prezent brandul Antony Morato, cu afaceri de aproape 100 de milioane de euro. În planul de expansiune al firmei Nelsibram, partenerul local al italienilor, figurează opt magazine, în Bucureşti şi în ţară, care ar urma să fie deschise în cinci ani.

„Analizăm România de un an şi cred că va deveni o piață interesantă și cu potențial. Am observat că tinerii de aici au o apetenţă pentru lucruri diferite şi cumpără inteligent, fac alegeri pe baza comparaţiei. Ei sunt targetul brandului nostru care are ca model de business aşa-numita <value for money>", spune Lello Caldarelli, unul dintre fondatorii companiei. Cu alte cuvinte, Antony Morato aduce pe piaţa românească ținute complete cu un mesaj fashion foarte puternic, care sunt accesibile ca preț.

Povestea Antony Morato, un brand 100% italienesc, începe în 2007, când trei frați, Lello, Giovanni și Tania Caldarelli, decid să pornească o afacere de familie. Au conceput un brand care să fie trend setter, dar să ofere calitate excepțională la prețuri foarte bune. Iar cartea pe care au mizat a fost una câștigătoare: compania a înregistrat o creștere rapidă și s-a poziționat ca unul dintre cei mai de succes jucători pe piața vestimentației masculine.

În 2011, la doar cinci ani de la lansare, compania a ajuns să fie una de talie internațională, cu o producție anuală de 4 milioane de unități vestimentare, distribuite în aproximativ 3.000 de puncte de vânzare din întreaga lume. Astfel, brandul Antony Morato a devenit unul dintre jucătorii cu cea mai mare creștere din piața vestimentației masculine din ultimii 20 de ani. Datorită conceptului pe care se bazează, compania a deschis 18 din cele 36 de magazine la nivel mondial în mai puțin de 6 luni.

În prezent, Antony Morato se vinde în 30 de magazine monobrand, în locații strategice din Europa, Asia, America de Sud, și în magazine multibrand în peste 50 de țări. În termeni de vânzări, de la 8,8 mil. euro în 2007, cifra de afaceri a Antony Morato a crescut până la 78,8 mil. euro în 2011, pentru ca în prezent să ajungă la aproape 100 mil. euro. Piețele internaționale au o contrebuţie de 50% la venitul total al companiei.