Potrivit unei postări pe Facebook, zeci de oameni așteaptă și 45 de minute pentru a plăti parcarea la aparatele de taxat de la aeroport. „Multi oameni, multe mașini, aparatele cele mai lente de taxat. Se blochează la cei care nu reușesc sa iasă in 15 min. E un amuzant cerc vicios care s-ar rezolva super usor, dar oamenii astia de aici nu exista niciodată.

Otopeniul se aproprie de excelență în a fi bătaia de joc supremă. Așa e coada și la celelalte aparate ale viitorului. Funny fact, e totul blocat, e imposibil sa ajungi la ieșire in 15 minute de când plătești (după ce aștepți vreo 45 min). Oameni urlă, claxonează, se ceartă și câțiva cred că acum încep să se bată”, scrie Mihai Toader-Paști pe Facebook, citat de observator.tv.

În anul 2018, parcarea din Aeroportul Internațional Henri Coandă din Otopeni, principala poartă aeriană a României, arată jalnic. Compania Națională Aeroporturi București (CNAB) anunță că modernizarea este condiționată de Programul strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare și de construcția Magistralei 6 de metrou.

Chiar dacă CNAB câştigă milioane euro anual din această activitate, bani suficienţi pentru construirea unui tunel sau a unei pasarele, în următorii ani nu se investeşte niciun leu în modernizarea parcărilor. Anul trecut, profitul realizat din operarea parcărilor a fost de 13.752.326 lei (aproximativ 3 milioane de euro).

Citește și: Parcarea de la Aeroport, o mașină de bani lăsată în paragină