Un proces început în 2010 între un grup de clienţi şi BCR a trecut într-o nouă fază. De această dată, câştig de cauză au avut avocaţii băncii care au convins judecătorii Curţii de Apel să întoarcă dispoziţiile Tribunalului. Cei 130 de clienţi obţinuseră, în primă fază, eliminarea comisionului de administrare din contracte. Curtea de Apel  nu a fost însă de acord. Mai mult, potrivit soluţiei postate pe site-ul Curţii de Apel, clienţii sunt obligaţi la plata unor cheltuieli de judecată în valoare de 200.000 de lei. Mai jos, soluţia instanţei aşa cum apare pe site:

“Respinge apelul reclamanţilor-pârâţi ca nefondat.Admite apelul formulat de pârâta-reclamantă SC BCR SA. Schimbă în parte sentinţa atacată în sensul că: Respinge cererea de chemare în judecată, ca neîntemeiată (…) Admite în parte cererea pârâtei-reclamantă de obligare a reclamanţilor-pârâţi la plata cheltuielilor de judecată. Obligă reclamanţii-pârâţi să plătească pârâtei-reclamante suma de 40.000 lei, cu titlul de cheltuieli de judecată în fond. Păstrează celelalte dispoziţii ale sentinţei apelate. Obligă apelanţii reclamanţi-pârâţi să plătească apelantei pârâtă-reclamantă suma de 159.374 lei cu titlul de cheltuieli de judecată în apel. Cu recurs".

În urmă cu o săptămână o altă clientă BCR, care câştigase în primă fază la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, a pierdut în faţa băncii. Este vorba despre cazul clientei cu cea mai mică dobândă din România, despre care Capital a scris pe larg.