Mircea Badea, Oreste si Silviu Prigoana au lansat „Live”

Satiric Press a lansat saptamanalul „Live”, o publicatie generalista. „Este o revista de satira bazata pe actualitate, mai putin, pe politica”, a declarat Patrick Andre de Hillerin, redactor-sef si unul dintre actionarii revistei. Printre actionari se mai numara Felix Rache, Silviu Prigoana, Mircea Badea si Oreste. Publicul pe care il urmareste „Live” are intre 22 si 45 de ani, cu studii superioare sau medii, interesati de actualitate, mai putin de politica. Este, spun editorii, un public mai larg, mai activ si mai putin conservator decat cel al Academiei Catavencu, concurentul principal. Revista costa 9.000 de lei, apare in 16 pagini, intr-un tiraj de 40.000 de exemplare. Estimarile de publicitate din primul an se situeaza la aproximativ 100.000 de dolari.

Premiu italian pentru Graffiti/BBDO

Campania „Experimentul” creata de agentia de publicitate Graffiti/BBDO a castigat Premiul Special pentru cea mai buna campanie sociala la cea de 11-a editie a Festivalul ADEE de la Palermo (Italia). Campania „Experimentul” a fost realizata cu scopul strangerii de fonduri pentru Organizatia Nationala a Persoanelor cu Handicap din Romania si s-a desfasurat timp de doua luni in primavara anului trecut. Festivalul italian este specializat in campanii sociale. La editia din acest an au participat agentii din 28 de tari. Premiul de la Palermo este cel de-al cincilea obtinut de aceasta campanie pe plan international, cel mai recent fiind Medalia de Argint la World Media Festival din Hamburg (martie 2003).

Initiative Media a lansat Media Fact Book

Agentia Initiative Media a lansat a sasea editie a publicatiei anuale Media Fact Book 2002. In 44 de pagini, lucrarea prezinta fiecare domeniu media (incasari de publicitate, clienti principali etc.) cu o atentie speciala acordata legislatiei in domeniu, cu ultimele reglementari referitoare la publicitate. Publicatia prezinta, pentru prima data, o radiografie a pietei de media din Republica Moldova.