Cum ii ademeneste ARBOmedia pe publicitari la meciurile din Divizia A
Regia de publicitate ARBOmedia a lansat in cursul lunii octombrie un concurs adresat media-plannerilor din agentiile de publicitate, avand drept scop promovarea meciurilor de fotbal din Divizia A, transmise de TVR. Pentru a participa la acest concurs, media-plannerii trebuie sa planifice un spot publicitar intr-un meci din campionatul intern, transmis de TV Romania 1 si sa estimeze audienta maxima a partidei respective. (Previzionarea trebuie expediata prin e-mail companiei ARBOmedia.) Autorul previziunii care se va incadra intr-o marja de eroare de ą10% va primi un spot bonus intr-un alt meci de Divizia A transmis pe TV Romania 1 si un voucher de consum, pentru o seara petrecuta in barul Twice. Acest concurs este cea de-a doua initiativa de acest fel lansata de ARBOmedia dupa concursul „Jumatatea ta de…spot”, derulat in perioada februarie – august 2000.

Tempo a facut o noua campanie pentru Academia Catavencu
Agentia de publicitate Tempo Advertising a realizat noua campanie de imagine pentru revista „Academia Catavencu”. Echipa care a realizat aceasta campanie a fost formata din Viorel Mihalcea – director de creatie, Dan Moldovan – art director, Emilian Arsenoaiei – copywriter si Alina Rontescu – producator. Spotul TV „Mafia” a fost realizat in colaborare cu casa de productie Silver Bullet, in regia lui Bogdan Albu, imaginea fiind asigurata de operatorul Viorel Sergovici. Clipul beneficiaza de prestatia actritei Coca Bloos. Voirel Mihalcea spune ca in elaborarea conceptul s-a pornit de la evidenta ca, in prezent, „baietii rai” nu se tem decat de mamele lor, „iar singura cale de a-i pedepsi este de a conta pe faptul ca mamele vor afla adevarul despre fii lor citind Academia Catavencu”.

Friday Advertising a lucrat pentru Economat
Agentia de publicitate Friday Advertising este autoarea campaniei de promovare a programului de protectie sociala Economat. Programul este o initiativa a Guvernului, elaborata in colaborare cu grupul de firme Muntenia. In derularea acestui program nu sunt implicati bani publici. Coautori ai programului sunt SC Muntenia SA si SC Concordia SA. Prin acest program se urmareste ca toti pensionarii din Romania sa poata cumpara produse de baza la pret de producator.