După un deceniu de existenţă şi lansarea unei noi platforme online la mijlocul acestui an, Autovit.ro înregistrează lunar o creştere de aproximativ 7% a numărului de vizitatori pe lună, ajungând în luna octombrie a acestui an la peste 1.138.000 de vizitatori unici.
„Dezvoltarea Autovit.ro în cei 10 ani de existenţă este spectaculoasă. Suntem cel mai mare site de anunţuri pentru vehicule second-hand din România, la o distanţă considerabilă faţă de poziţia numărul doi. Suntem încrezători că cei doi piloni de success ai businessului Autovit.ro, calitatea conţinutului şi accesul facil la informaţii pentru utilizatori, vor consolida această poziţie pentru următoarea decadă”,a declarat Attila Okányi, General Manager Autovit.ro.
Conform oficialilor Autovit, site-ul listează zilnic peste 22.000 de anunţuri, cele mai mari ponderi înregistrându-se la autoturisme (90.87%) şi  vehicule utilitare (7.30%). Majoritatea anunţurilor postate aparţin persoanelor fizice, 85%, restul de 15% fiind postate de dealeri auto. Persoanele care folosesc serviciile Autovit.ro  au între 20 şi 34 de ani (65%) şi sunt preponderent de sex masculin (61% masculin vs. 39% feminin). Cele mai multe accesări sunt făcute din Bucureşti (31%), urmat de judeţe precum Argeş, Brasov, Cluj, Constanta, Iasi, Prahova (fiecare cu aproximativ 4%).
Site-ul Autovit.ro face parte din concernul sud-african Naspers, prin subsidiara europeană MIH Allegro BV şi oferă persoanelor fizice şi juridice posibilitatea de a posta anunţuri pentru vânzarea de autoturisme, utilitare, camioane, motociclete, ATV-uri, utilaje de construcţii, agricole şi nu numai.
Autovit.ro a fost lansat în România în anul 2000, fiind zilnic disponibile circa 22.000 de anunţuri nu mai vechi de 15 zile, generând un trafic zilnic estimat la peste 90.000 de vizitatori unici, fiind astfel site-ul numărul 1 în categoria auto din online-ul românesc. În mai 2010 Autovit a lansat o nouă platformă online, cu un motor de căutare avansat, noi modalităţi de promovare a anunţurilor şi o procedură mai simplă de postare a acestora.
Grupul media multinaţional Naspers a fost înfiinţat în 1915 şi este listat la bursa din Johannesburg şi Londra. Principalele operaţiuni ale grupului se desfăşoară în platforme online, pay-TV şi presă scrisă în Africa de Sud, China, Rusia, Europa de Est, Olanda, India, Brazilia şi Tailanda. La finele anului 2009, grupul Naspers a anunţat un venit de 1,43 miliarde euro, în creştere cu 6% faţă de începutul anului, şi un profit de peste 300 milioane euro, aflat în creştere cu un procent de 19%.
Subsidiara sa est europeană, grupul Allegro, cuprinde platforme online de tranzacţii fixe sau prin licitaţie, anunţuri (auto, imobiliare, cariere şi călătorii), site-uri de shopping, cât şi platforme de plăţi online. Aceste servicii operează în Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, Bulgaria, România, Ucraina, Belarus, Kazakhstan, Serbia, Moldova, Turcia, Letonia, Lituania şi Estonia. Grupul Allegro a anunţat în anul 2009 o cifră de afaceri de 1.58 miliarde euro, în creştere cu 19% faţă de anul precedent.
În România, grupul Allegro este reprezentat prin Autovit.ro, lider în domeniul anunţurilor auto online, fiind achiziţionat la finele anului 2009, dar şi platformele online Tizo.ro (noua denumire a platformei online aukro.ro), ePayment.ro, Compari.ro şi Mercador.ro

Te-ar putea interesa și: