Potrivit unui comunicat de presă al asigurătorului, persoanele care trebuie să îşi repare autovehiculele în baza unei poliţe RCA emisă de Euroins România au posibilitatea, ca alternativă la deplasarea la centrele de daună ale companiei, să completeze formularul de la adresa online https://dauneonline.euroins.ro. Aceştia pot încărca, de asemenea, documentele solicitate, precum şi fotografii ale bunului avariat.

Din momentul trimiterii formularului digital, Euroins România va răspunde în termenul precizat de legislaţie, „cu toată promptitudinea”, prin deschiderea unui dosar de daună sau prin solicitarea de informaţii suplimentare.

Reprezentanţii companiei de asigurări precizează că, odată dosarul de daună deschis, procedura urmează paşii descrişi în legislaţia curentă.

Noua aplicaţie va fi disponibilă în curând şi pentru sistemele de operare Android şi iOS.

Euroins Insurance Group (EIG) AD este unul dintre cele mai mari grupuri independente de asigurări care operează în regiunea CEE/SEE/CIS. Compania este concentrată pe oferirea unei game largi de produse de asigurări generale, de sănătate şi de viaţă.

Grupul, cu sediul central în Bulgaria, operează în nouă ţări europene şi deţine subsidiare de asigurări în Bulgaria, România, Macedonia de Nord, Ucraina şi Georgia. EIG operează, de asemenea, în Grecia şi Rusia şi deţine o companie de asigurări de nişă în Spania şi Italia.

În prezent, grupul de asigurări are peste 2,5 milioane de clienţi şi mai mult de 3.000 de angajaţi.

În 2017, agenţia internaţională de rating financiar a acordat Euroins România, cea mai mare companie din cadrul EIG, ratingul de asigurător de nivel „BB-” cu perspectivă stabilă.

EIG este o subsidiară a Eurohold Bulgaria, grup independent de top care operează în regiunea CEE/SEE/CIS, listat la bursele din Sofia şi Varşovia. Eurohold Bulgaria activează în operaţiuni de asigurări, leasing, vânzări auto, management de active şi investiţii.