ING Bank informează că această întrerupere este necesară pentru efectuarea unor lucrări de mentenanță menite să îmbunătățească funcționalitatea aplicației și experiența clienților.

ING Home’Bank nu va funcționa sâmbătă seara din cauza unei mentenanțe planificate

Banca a ales această fereastră de timp în weekend pentru a minimiza disconfortul clienților, întrucât accesul la anumite funcții va fi restricționat. În acest interval, utilizatorii nu vor putea să se logheze în ING Home’Bank, iar efectuarea plăților cu cardul online poate fi afectată.

Totuși, plățile la POS și retragerile de numerar de la bancomat vor funcționa în continuare normal.

ING îndeamnă clienții să își planifice activitățile bancare astfel încât să evite această perioadă și anunță că serviciile vor reveni la normal duminică dimineață, 3 august. Pentru verificarea în timp real a stării serviciilor și a viitoarelor intervale de mentenanță, clienții pot accesa platforma dedicată pe site-ul oficial al băncii.

„Experiența ta în ING Home’Bank este extrem de importantă pentru noi și ne dorim să pregătim terenul pentru servicii și mai bune. Prin urmare, weekend-ul acesta vom lucra la îmbunătățirea aplicației.

Perioada de mentenanță în care aplicația și versiunea web a ING Home’Bank nu vor fi disponibile, începe de sâmbătă, 2 august, ora 20:30, pentru aproximativ 12 ore – am ales acest interval pentru a reduce cât mai mult neplăcerile cauzate de limitarea accesului la funcționalitățile din ING Home’Bank.

Îți mulțumim pentru înțelegere și răbdare și te încurajăm să îți reiei planurile din ING Home’Bank în dimineața zilei de duminică, 3 august, atunci când totul revine la normal”, a transmis banca într-un anunț oficial.

ING Bank
SURSA FOTO: Dreamstime

Banca va implementa mai multe modificări în serviciile oferite clienților din România

Amintim că ING Bank va implementa mai multe modificări în serviciile oferite clienților din România, cu scopul de a îmbunătăți securitatea și de a simplifica interacțiunea cu produsele bancare. Printre schimbările anunțate se numără noi reguli privind reînnoirea cardurilor fizice și virtuale, ajustarea limitelor de încasare prin card și restricționarea accesului la platforma Home’Bank de pe telefoanele mobile.

Începând cu luna septembrie 2025, aplicația Home’Bank nu va mai putea fi accesată prin browserul telefonului mobil. Această măsură are ca obiectiv protejarea mai eficientă a datelor personale și a fondurilor clienților, în contextul creșterii riscurilor de securitate cibernetică. Clienții vor putea folosi în continuare Home’Bank prin aplicația mobilă oficială sau de pe un computer/laptop.

Referitor la cardurile fizice, ING precizează că atunci când un card se apropie de expirare, clientul va fi notificat în aplicația Home’Bank. Dacă utilizatorul dorește reînnoirea cardului, trebuie să comunice acest lucru în aplicație și va avea opțiunea de a-l primi acasă, oriunde în România, sau la un ING Office.

În cazul în care nu există o solicitare clară din partea clientului, banca va considera că acesta nu mai are nevoie de cardul respectiv și nu va emite automat unul nou. Clienții care nu folosesc Home’Bank pot merge într-un ING Office pentru a solicita un nou card și pentru a activa serviciile digitale.

În ceea ce privește cardurile virtuale, începând din august 2025, acestea vor fi reînnoite automat dacă au fost utilizate în ultimele 12 luni înainte de expirare. Nu este necesară nicio acțiune din partea clientului, banca urmând să transmită notificări atunci când procesul are loc.

Tot din luna septembrie 2025, vor intra în vigoare limite noi pentru încasările instant pe card. Suma maximă care poate fi primită într-o singură zi va fi de 30.000 lei pentru cardurile VISA RON, ING Credit Card și VISA EUR. Pentru cardurile ING GOLD, limita zilnică va fi de 40.000 lei.