ale anului 2005, sesizate de creatoarea de bijuterii Ana Simule, care in urma cu doua luni a participat, cu marca proprie, Together, la expozitia internationala de profil de la New York. „In general, se poarta bijuteriile de designer, iar nuantele pietrelor montate sunt dictate de culorile din moda vestimentara. In aceasta vara a fost in voga cuartul roz in combinatie cu sideful. Acesta din urma ramane pe pozitii, pentru ca il intalnim in toate tipurile de bijuterii, inclusiv montat in argint sau in aur cu diamante. Insa se impun ametistele, jadurile, cuarturile verzi, datorita culorilor din imbracaminte”, explica Ana Simule. Suntem in sezonul in care trebuie sa stralucim. Poate ca si din acest motiv revine in forta aurul galben. Facem insa precizarea ca aurul alb si platina nu se demodeaza, iar aurul roz este si el in tendinte. Costul unei bijuterii depinde de tipul metalului, de dimensiunea si calitatea pietrelor montate si, nu in ultimul rand, de manopera, pentru ca si creativitatea are pretul ei. „Bijuteria este deopotriva o investitie financiara si sentimentala, deoarece contine si o latura emotiva. O bijuterie de marca este intotdeauna bine cotata si confera purtatorului un anumit statut social”, afirma Alessandro Amato, director la Sodo Migliori Romania, firma ce comercializeaza, prin reteaua de magazine Cellini, marci renumite de bijuterii si ceasuri. Linia FabergA