”Ca lider al canalului de comerț modern (international key accounts – IKA) am continuat să contribui la ascensiunea Caroli Foods Group, înregistrând cea mai mare creștere a vânzărilor pe canalul cu cea mai mare expansiune, transformând astfel compania în lider de piață în categoria de produse din carne ambalate în IKA”, a declarat Adrian Vlaicu în exclusivitate pentru Capital.

Dar oare ce proiecte consideră Adrian Vlaicu că au fost mai mari, mai importante? ”Pentru mine, toate aceste proiecte au fost mari, la timpul lor. În aceeași notă, acum cred că cel mai mare proiect este cel actual – coordonarea activității unei echipe de 600 de colegi din departamentele de vânzări, trade marketing și logistică, care și-a demonstrat capacitatea de a face performanță atât la nivel de individ, cât și ca echipă, atât în condiții normale, cât și în pandemie”, punctează directorul de vânzări al Caroli Foods.

Anul 2020 nu a fost deloc unul ușor. Pandemia a schimbat reguli, a modificat obiceiuri, a adus  tensiuni și griji noi. ”Principalele provocări ale anului 2020 sunt, totodată, și cele mai de succes proiecte ale noastre ca echipă: menținerea sănătății și siguranței colegilor noștri și a familiilor lor și asigurarea accesului continuu pentru consumatori la produsele noastre, în orice moment”, ne-a spus Vlaicu. ”În contextul unui an atât de atipic, cu schimbări chiar radicale ale obiceiurilor de consum, cu managementul unei echipe remote de vânzări și am reușit să identificăm punctele vulnerabile, să gasim soluții și chiar să fructificăm oportunități”, a concluzionat Adrian Vlaicu.

 

 

”Ascultă nevoile oamenilor din jur și acționează ulterior. Pe măsură ce te dezvolți, dezvoltă-ți și echipa!”,

Adrian Vlaicu, Director de Vânzări și Logistică al Caroli Foods, parte din Sigma Group