Admiterea din iulie 2021 la programele de master ale Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Locurile la buget și taxa în funcție de fiecare program.

Candidații la programele de master ale Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC), Universitatea din București, sunt așteptați la înscriere în perioada 5-18 iulie 202. Înscreierea la concursul de admitere la master are loc online, pe site-ul facultății fjsc.unibuc.ro.

Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC) oferă absolvenților de facultate 11 programe de master pentru aprofundarea studiilor în jurnalism, comunicare, relații publice și publicitate. Anul acesta la pogramele de master (Învățământ cu Frecvență – IF), FJSC scoate 145 de locuri la buget.

Programe de master în domeniul științele comunicării, relații publice și publicitate: Campanii de comunicare în publicitate și relații publice; Comunicare și resurse umane; Jurnalism și comunicare politică, Modă, publicitate, consum, Advertising and Digital Communication (cu predare în limba engleză); Cercetare aplicativă în Științele comunicării.

Programe de master în jurnalism

Programe de master în jurnalism:  Jurnalism Tematic, Managementul instituțiilor mass-media,  Producție multimedia și audio-video, Médias, développement et société (cu predare în limba franceză); Istoria ideilor, mentalităților și culturii de masă (sec. XIX-XXI) (în colaborare cu Facultatea de Istorie).

Din această tomnă, FJSC lansează programul de masterat Modă, Publicitate, Consum inițiat și coordonat de lect. univ. dr. Dan Podaru, prodecanul facultății: „Noul program masteral își propune să ofere studenților o nouă direcție multidisciplinară, cercetarea modei presupunând multiple abordări, atât sociologice, istorice, artistice, cât și din punctul de vedere al comunicării fenomenului.

Cu un corp didactic format din profesori ai facultății și profesioniști ai domeniului modei și publicității ca: Matei Corvin (creator de modă), Corina Băcanu (influencer și Creative Director) sau Bogdan Lascăr (pictor ) etc., masteratul Modă, Publicitate, Consum vine în întâmpinarea studenților și tinerilor în general cu o abordare teoretică solidă, dinamică și răspunde nevoilor actuale de înțelegere și cercetare impuse de societatea contemporană.”

Taxa de înscriere pentru studiile universitare de master: taxa este 200 de lei pentru înscrierea la una sau mai multe programe de master (maximum 3).

Admiterea la majoritatea programelor de master FJSC are loc pe baza unui proiect de cercetare susținut online. Detaliile despre concursul de admitere sunt publicate aici.