Când a început Programul Operaţional Sectorial „Transport” s-au stabilit cu Comisia Europeană proiectele care vor fi realizate. Acestea au vizat sectoare de autostradă de pe Coridorul IV, nişte sectoare de cale ferată de crescut capacitatea la 160 km pe oră, plus câteva centuri şi lucrări mici pe căile ferate de genul gări, podeţe, poduri, care sunt puncte negre.
„Fondurile se duc cu prioritate pe Coridorul IV, dar aceste proiecte nu sunt limitative. În sensul că acei 4,5 miliarde euro pe care îi dă Comisia, dacă te încadrezi în ei, poţi să mergi şi pe alte proiecte”, a spus Şerban Cucu, directorul general al Autorităţii de management pentru Programul Operaţional Sectorial „Transport”.
Astfel, la ultima licitaţie, cea de reabilitări de drumuri naţionale, documentaţia de lictaţie a fost făcută mai bine şi surpriza a fost „să avem economie şi în acest fel, faţă de preţurile estimate, preţurille licitate au fost mai jos”.
„Aceşti bani rămaşi, am stabilit şi cu Comisia, am convenit şi cu ei să mai facem şi alte proiecte. Nişte centuri ca prioritate. Vom ataca în măsura în care se poate 22 km de autostradă între Sibiu şi Piteşti, o zonă unde se produc foare multe aglomerări”, a mai arătat Cucu.