Senior Voyage e o marcă înregistrată la nivelul bătrânului continent şi se bucură de succes în Cehia, Bulgaria sau Grecia. Pe primul loc în preferinţele turiştilor din aceste ţări care au achiziţionat vacanţe pentru seniori derulate de turoperatorul român s-au situat destinaţii precum Israel, Spania sau Italia. „De câţiva ani am devenit cea mai mare agenţie din ţară pe cursele charter. Ne-am dezvoltat urmând principiul: volumul mare de turişti atrage după sine un volum şi mai mare. Cu cât operezi mai multe locuri, cu atât obţii reduceri mai mari de la hoteluri, companii aeriene, operatori locali etc”, spune Cristian Pandel, managerul agenției. Potrivit acestuia, anul trecut Christian Tour a avut 100.000 de turişti şi vânzări de aproape 30.000.000 de euro. ”Aceste volume ne-au permis sa avem preţuri foarte bune pe toate destinaţiile operate de noi şi ne-am hotărât să extindem agenţia în Europa, prin intermediul Pegas Holidays. Astfel, în 2011 am deschis 4 sedii noi, în Bulgaria şi Turcia”, adaugă managerul.

Exclusiv pe Spania

În sezonul 2010 – 2011, Christian Tour a fost singurul turoperator român acreditat să comercializeze vacanţele pentru seniori dezvoltate de Uniunea Europeană şi Guvernul Spaniei. În sezonul următor a creat senior voyage. Astfel, cei care pleacă în vacanţă cu Christian Tour primesc un card de fidelitate, în baza căruia se bucură de mai multe facilităţi. În funcţie de destinaţie, turiștii primesc gratuit excursii opţionale, mese, prioritate la îmbarcare, discount-uri etc. Aceste facilităţi sunt posibile pentru că în proprietatea Christian Tour se află 20 de mijloace de transport proprii pentru grupuri de turişti, ieşite din leasing, care lucrează tot timpul anului. În perioada ianuarie – aprilie, mașinile lucrează local pe diverse destinaţii precum Costa Brava, Costa Dorada, Costa del Sol etc, operând excursii opţionale şi transferuri la preţuri foarte bune pentru grupurile de turişti români. De la sfârşitul primăverii şi până la începutul toamnei, cu ajutorul autocarelor se realizează circuite în toată Europa şi sejururi pe mai multe destinaţii de la Marea Mediterană, Marea Neagră sau Marea Adriatică. „Chiar dacă ne concentrăm pe pieţele internaţionale, România rămâne o piaţă cu un mare potenţial de creştere. De asemenea, din acest an dezvoltăm puternic departamentul care se ocupă de produsele turistice pentru România.
Avem deja contractate grupuri de români şi străini pentru care am organizat vacanţe pe plaiurile mioritice. Mulţi dintre aceştia sunt interesaţi de noile noastre pachete de senior voyage autohtone”, conchide Pandel.