Cum alegerea finală nu depinde doar de preţ, brand, prezenţă sau modalitate de ambalare, World of Beer umblă la gust şi atacă o nișă de piață unde nu e încă mare înghesuială – berea cu arome. Berea Nenea Iancu este disponibilă, din această lună, şi în varianta albă nefiltrată cu limonadă. Noul produs se alătură variantelor lansate în urma cu doi ani în România, berea blondă de tip “Munchner Lager” şi berea nefiltrată tip “Weiss”. “În plin an Caragiale, în 2012, am lansat berea Nenea Iancu cu un plan bine pus la punct şi fără aşteptări supraevaluate. Până la jumătatea acestui an am reuşit vânzări de aproape 1 milion de sticle de Nenea Iancu. Acum, notorietatea berii Nenea Iancu este suficientă pentru a susţine un al terilea produs în gamă”, declară Larisa Ghindea, Brand Manager la World of Beer.

La sfârşitul verii 2012, adaugă ea, “eram deja la borna de 100 de mii de sticle vândute, 70 de procente reprezentând bere blondă, restul fiind reprezentate de berea albă nefiltrată tip weiss. Vânzările se realizaseră prin intermediul a aproximativ 40 de localuri din Bucureşti, Ploieşti, Braşov, Cluj, Timişoara, Iaşi sau zonele turistice cu spaţii generoase de HoReCa, precum Mamaia”.

Berea Nenea Iancu este comercializază şi în mai multe hipermerket-uri şi în peste 1.000 de localuri HoReCa la nivel naţional.

Din această vară, distribuitorul World of Beer, a demarat şi listarea berii Nenea Iancu cu limonadă la nivel naţional în hipermarket-uri şi în localurile care permit vânzarea unui astfel de produs. Nenea Iancu este o bere produsă din trei ingrediente de bază naturale: apă, malț din orz şi hamei, după un procedeu natural de fermentaţie care durează 45 de zile (pentru berea nefiltrată tip weiss este adăugat şi malțul din grâu).

Toate cele trei sortimente sunt produse în orașul Memmingen din landul Bavaria. Reţeta care stă la baza berii Nenea Iancu este realizată de către producătorul german exclusiv pentru marca de bere românească.

Românul prins în statistici bea, anual, în medie 90 de litri de bere, de trei ori mai mult decât francezii sau italienii. Aproximativ 98% din berea consumată este produsă local.