”Atunci când se gândesc la lux, românii nu se gândesc doar la locuri somptoase și peisaje de tablou, ci mai ales la belșug, la răsfăț,  la vacanțe ultra all inclusive, în care se pot bucura de produse exclusiviste la discreție. Pentru români, luxul nu înseamnă doar ceea ce văd, ci și felul în care sunt tratați, tot ceea ce le încântă simțurile și îi face fericiți”, spune Alexandra Mateuță, marketing manager Happy Tour.

Potrivit acesteia, cea mai scumpă vacanță vândută anul acesta de Happy Tour a costat 100.000 de euro, pentru un resort din Antalya. Iar dacă ar fi să facă un top al destinațiilor de lux, Alexandra Mateuță subliniază că primele locuri sunt ocupate de Bali și Republica Dominicană. Și lista poate continua.

”Din experiența mea, recomand o vacanță într-unul din resorturile de 5 stele din Aqaba, Iordania, unul dincele mai frumoase locuri pe are am avut ocazia să le văd. Într-o vacanță, acolo poți trăi experiențe unice: poți merge să zbori cu balonul în deșertul Wadi Rum, poți vizita Petra, una din minunile lumii sau te poți plimba cu un vapor cu podea de sticlă și să admiri bariera de corali”, mai spune Alexandra Mateuță.

Își amintește chiar de prima călătorie în care a încercat să definească ce înseamnă luxul cu adevărat. A fost în Dubai, când a avut ocazia să petreacă șapte nopți la Atlantis The Palm, unul dintre cele mai impresionante hoteluri din lume. Situat pe celebra insulă palmier Palm Jumeirah, acest hotel de 5 stele poate deveni pentru oricine o experiență inedită despre tot ce înseamnă răsfățul și frumusețea.

De altfel, în perioada promoțiilor și a reducerilor de tip early booking, cresc vânzările pentru toate categoriile de vacanțe, cu atât mai mult pentru cele exotice. De exemplu, agenția de turism Eturia, specializată în vacanțe în destinații îndepărtate, a înregistrat cu 70% mai multe rezervări în primele două luni ale anului față de perioada similară din 2015.

„Această creștere a solicitărilor vine pe fondul unei preferințe crescute a românilor pentru vacanțele în destinații exotice care se manifestă în ultimul an, combinată cu perioada de reduceri și early booking, ce au condus la un număr semnificativ mai mare de români care au optat pentru vacanțele din portofoliul nostru. Sperăm să păstrăm trendul crescător”, a declarat și Sorin Stoica, co-proprietar Eturia.