CITEŞTE ŞI

Turism

Vacanță de 100.000 de euro vândută anul acesta unor români

Autor: Ilinca Pop | sâmbătă, 19 martie 2016 | 4 Comentarii

Ce poţi face cu 100.000 de euro? Îţi cumperi o casă, începi o afacere, îi investeşti într-un ONG sau.. îţi cumperi o vacanţă. Vacanţele scumpe se vând în România. Și se vând bine. Dacă ne uităm în cifrele celor care vând asemenea sejururi, e clar că a fost o creştere semnificativă în ultimii ani.

”Atunci când se gândesc la lux, românii nu se gândesc doar la locuri somptoase şi peisaje de tablou, ci mai ales la belşug, la răsfăţ,  la vacanţe ultra all inclusive, în care se pot bucura de produse exclusiviste la discreţie. Pentru români, luxul nu înseamnă doar ceea ce văd, ci şi felul în care sunt trataţi, tot ceea ce le încântă simţurile şi îi face fericiţi”, spune Alexandra Mateuţă, marketing manager Happy Tour.

Potrivit acesteia, cea mai scumpă vacanţă vândută anul acesta de Happy Tour a costat 100.000 de euro, pentru un resort din Antalya. Iar dacă ar fi să facă un top al destinaţiilor de lux, Alexandra Mateuţă subliniază că primele locuri sunt ocupate de Bali şi Republica Dominicană. Și lista poate continua.

”Din experienţa mea, recomand o vacanţă într-unul din resorturile de 5 stele din Aqaba, Iordania, unul dincele mai frumoase locuri pe are am avut ocazia să le văd. Într-o vacanţă, acolo poţi trăi experienţe unice: poţi merge să zbori cu balonul în deşertul Wadi Rum, poţi vizita Petra, una din minunile lumii sau te poţi plimba cu un vapor cu podea de sticlă şi să admiri bariera de corali”, mai spune Alexandra Mateuţă.

Îşi aminteşte chiar de prima călătorie în care a încercat să definească ce înseamnă luxul cu adevărat. A fost în Dubai, când a avut ocazia să petreacă şapte nopţi la Atlantis The Palm, unul dintre cele mai impresionante hoteluri din lume. Situat pe celebra insulă palmier Palm Jumeirah, acest hotel de 5 stele poate deveni pentru oricine o experienţă inedită despre tot ce înseamnă răsfăţul şi frumuseţea.

De altfel, în perioada promoţiilor şi a reducerilor de tip early booking, cresc vânzările pentru toate categoriile de vacanţe, cu atât mai mult pentru cele exotice. De exemplu, agenţia de turism Eturia, specializată în vacanţe în destinaţii îndepărtate, a înregistrat cu 70% mai multe rezervări în primele două luni ale anului faţă de perioada similară din 2015.

„Această creştere a solicitărilor vine pe fondul unei preferinţe crescute a românilor pentru vacanţele în destinaţii exotice care se manifestă în ultimul an, combinată cu perioada de reduceri şi early booking, ce au condus la un număr semnificativ mai mare de români care au optat pentru vacanţele din portofoliul nostru. Sperăm să păstrăm trendul crescător”, a declarat şi Sorin Stoica, co-proprietar Eturia.

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Capital - Google+
Transforma in PDF
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Nume: Prenume: Varsta: Email: Localitate: Judet: Telefon:


Sex: M / F




Ma abonez la newsletter
Sunt de acord cu termenii si conditiile concursului
* Toate campurile formularului sunt obligatorii