Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Turism

UPDATE ANT și ANAT vor să aducă în România cei aproape 6 mil. de turiști ruși care mergeau în Turcia și Egipt

Autor: | | 2 Comentarii

Ce șanse are România să atragă turiștii ruși care mergeau în Egipt și Turcia? Ei bine, reprezentanții ANT și ANAT tocmai au prezentat România la un târg de turism din Moscova și și-au făcut deja planuri pentru infotripuri organizate în staţiunile balneare, montane, pe litoral şi în Delta Dunării, precum și în oraşele de city break.

Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT) şi Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) au ca prioritate, începând din acest an, atragerea turiştilor ruşi, considerând că România poate fi o alternativă la Turcia şi Egipt, două destinaţii pe care ei nu le mai pot vizita, reiese dintr-un comunicat de presă. Astfel, 2,6 milioane de cetăţeni ruşi care au vizitat Egiptul în 2014 şi 3,3 milioane care au ales Turcia, în acelaşi an, sunt potenţiali turişti pentru România. 

“Există mare interes pentru România, a reieşit din discuţiile pe care le-am avut, la Moscova, nu numai cu turoperatori ruşi, ci şi cu omologii noştri, patronat şi minister. Dacă ne dorim turiştii ruşi în România, şi acum este momentul potrivit să îi atragem, trebuie investit urgent în promovarea României în Federaţia Rusă. Cu o acţiune singulară, participarea la târgul de turism de la Moscova, nu vom reuşi să atragem fluxul de turişti ruşi în România”, declară Aurelian Marin, preşedintele ANAT. 

Oficialii români, alături de ambasadorul României în Federaţia Rusă, Vasile Soare, au avut întâlniri cu Sergei Korneev, directorul adjunct al Agenţiei Federale pentru Turism din Federaţia Rusă, Valery A. Korovkin, directorul Departamentului Internaţional al Agenţiei Federale pentru Turism din Federaţia Rusă şi cu Yury A. Barzykin, vicepreşedintele Uniunii Industriei Turistice din Federaţia Rusă.

“Este o şansă pentru România şi trebuie să o folosim. Am deschis o cale de dialog, dar avem nevoie de acţiuni concrete pentru ca România să devină o destinaţie preferată de ruşi. ANAT va continua seria de prezentări şi întâlniri între turoperatorii români şi ruşi nu numai din Moscova, ci şi din Sankt Petersburg şi Ekaterinburg, dar e nevoie şi de implicarea financiară a autorităţilor, pentru că suntem la concurenţă cu Grecia, Croaţia, Bulgaria, Israel şi alte ţări care vor să îi atragă”,  mai spune Aurelian Marin.

Mai mult chiar, Corina Martin, preşedintele Federaţiei Asociaţiilor de Promovare Turistică din România (FAPT), a declarat că spotul de promovare în limba rusă a staţiunii Mamaia va fi prezentat, luni, în premieră pentru operatorii români, după ce săptămâna trecută a fost lansat la Moscova, în cadrul proiectului-pilot ”Descoperă România”.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro