Programul va fi lansat cu un pilot în România, ce în prima etapă atinge 50 de saloane, urmând ca, până la sfârșitul anului 2018 să fie extins la 200, la nivel național. Scopul proiectului este să transforme saloanele într-un spațiu plin de viață, unde femeile să aștepte cu nerăbdare să ajungă.

”Dacă până de curând decizia de cumpărare a produselor și serviciilor unui salon de infrumusețare depindea doar de calitatea acestora, acum clientele își doresc o experiență completă, vor să pătrundă într-un spațiu modern și conectat. Este exact ce ne propunem cu Salon Emotion”, a declarat Ruxandra Găbudean, Director Genral al Diviziei de Produse Profesionale a L’Oreal România.

La baza demarării proiectului stau câteva studii care arată că: 76% dintre femeile din România merg la salon; o dată la 2 luni este frecvența medie a vizitelor la salon; 70% dintre femei se simt neliniștite când intră în salon pentru prima data; 51% dintre femei se simt grăbite de personalul din salon.

Pe parcursul proiectului, proprietarii saloanelor vor primi sprijin personalizat, de la sfaturi și planuri, până la elemente pentru transformarea fizică a saloanelor, cum  ar fi motion windows, connected mirrors sau ecrane digitale.