"Nu poţi exclude nimic atunci când vorbeşti de eficacitate şi de sinergii însă analizăm toate acestea, ne gândim la modalităţile pentru a ne reduce costurile şi structurile pentru a fi mai eficienţi", a declarat Tom Enders. 

Separat, Enders a declarat pentru Bloomberg că Airbus îşi va restructura echipa managerială şi structura organizaţională pentru a reduce costurile şi a elimina dublarea rolurilor şi funcţiilor. "Măsurile destinate îmbunătăţirii competitivităţii nu vizează doar nivelul inferior. Este şi o sarcină permanentă la nivelul structurilor companiei, sediilor generale etc. Trebuie să fim cât mai eficienţi posibil", a spus Tom Enders. 

Grupul Airbus a avut mult timp o structură organizaţională particulară cu două cartiere generale şi doi directori generali, pentru a reflecta componentele sale franco-germane. Chiar şi după ce grupul a adoptat o structură unitară, principala divizie a grupului care produce avioane de pasageri este atât de mare încât domina restul grupului şi are o structură managerială paralelă cu cea a grupului. 

Pe lângă avioane de pasageri, grupul Airbus produce elicoptere, avioane de vânătoare şi echipamente de apărare. Recent, Airbus Helicopters a inaugurat noua fabrică din România, o investiţie de 52 milioane de euro, unde va fi produs elicopterul cu două motoare H215, primul aparat fiind aşteptat să iasă de pe linia finală de asamblare în 2018. Agerpres