"În condiţiile în care noul Cod fiscal a desfiinţat taxa hotelieră şi având în vedere că Autoritatea Naţională pentru Turism a epuizat banii atraşi din fonduri europene, introducerea unei taxe de promovare rămâne singura soluţie pentru ca destinaţiile turistice să îşi constituie bugete de promovare care să fie colectate de primării şi date spre administrare asociaţiilor de promovare şi dezvoltare a turismului locale şi regionale din care şi primăriile trebuie să facă parte", a spus Corina Martin

"În acest context se dovedeşte eficienţa introducerii taxei de promovare a staţiunii Mamaia şi tocmai de aceea modelul nostru a fost preluat şi implementat de primăriile Oradea şi Bucureşti", a adăugat aceasta

ALDD va continua să militeze pentru înfiinţarea Organizaţiei Române de Turism, după modelul asociaţiei de la malul mării, se arată într-un comunicat al Asociaţiei. 

Asociaţia Litoral – Delta Dunării are o strategie proprie pentru promovarea destinaţiei şi în special pentru Mamaia, organizează şi susţine evenimente în staţiune, conferinţe şi evenimente proprii de prezentare internaţionale, încheie parteneriate cu companii aeriene, lucrează direct cu ambasadele, consulatele şi birourile de turism ale României din străinătate. ALDD administrează un buget de promovare ca autoritate contractantă şi a devenit un model preluat la constituirea altor asociaţii de promovare şi dezvoltare a turismului din România.

 AGERPRES